Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα, 10 Οκτωβρίου 2011

Χρονία κνίδωση - Μία περίπτωση (η δικιά μου)

Ξαναρχίζω λοιπόν απ' την αρχή το ιστολόγιο μου mamalege.blogspot.com, το οποίο εξηφανίσθη προς άγνωστη κατεύθυνση, με τίτλο λίγο διαφορετικό ''Χρονία κνίδωση-Θεραπεία με διατροφή''  σε μία νέα διεύθυνση:
anneurtica.blogspot.com
και με ένα νέο mail: annakal20@gmail.com και annakal4@yahoo.gr
Θα ξανασυστηθώ λοιπόν από την αρχή και θα περιγράψω την περίπτωση μου ομοίως από την αρχή.
Είμαι η Άννα, 41 πλέον χρονών (όταν ξεκίνησα το παλιό ιστολόγιο ήμουν 39, περνάει ο καιρός) και ασχολούμαι με την κνίδωση από την ηλικία των 20. Πρόκειται για χρονία ιδιοπαθή κνίδωση. Αυτό θα πει τα εξής:

-χρονία: έχει διαρκέσει πάνω από δύο μήνες (χα, χα, εδώ είναι για γέλια, γιατί το πάνω από δύο μήνες, στην περίπτωσή  μου είναι εικοσιένα χρόνια με διαλείμματα).
Κάτω από δύο μήνες η κνίδωση λέγεται οξεία.
-ιδιοπαθής: έχω κάνει ό,τι σχετική εξέταση υπάρχει και δεν υπάρχει (μέσα σε μια εικοσαετία  έχεις άφθονο χρόνο για εξετάσεις) έχει βγει καθαρή και έχω περάσει στη σφαίρα της άγνωστης αιτιολογίας. Ανά διαστήματα οι γιατροί έχουν αποδώσει την κνίδωση σε διάφορες αερολογίες όπως άγχος, ψυχολογική πίεση κλπ. Καληνύχτα δηλαδή. Σαφώς το άγχος και η ψυχολογική πίεση συμβάλλει, εξάλλου η κνίδωση από μόνη της είναι ένα άγχος, αλλά δεν είναι η αιτία. Τουλάχιστον στην περίπτωσή μου.

Περιγραφή της κνίδωσης
Τα συμπτώματά της είναι τα εξής:
Όλο το σώμα εξωτερικώς (της μούρης περιλαμβανομένης) γεμίζει πετάλες δηλ. φουσκωμένα οιδήματα. Ξεκινούν από μέγεθος μικρού τσιμπήματος και αρχίζουν να απλώνονται, να ενώνονται δυο τρεις τέσσερις μαζί και να γίνονται ένας μεγάλος πομφός. Χαρακτηριστικό του πομφού είναι η υψηλή θερμοκρασία (το δέρμα σου φαίνεται ό,τι καίει, ειδικά αν το αγγίζεις με το ένα δάχτυλο και με το άλλο αγγίζεις υγιές δέρμα καταλαβαίνεις τη διαφορά), η αφόρητη φαγούρα (σκέψου τώρα να έχεις πομφούς σε όλο το σώμα, σε παίρνει η κλούβα απ' την τρέλα της φαγούρας) και το έντονο κόκκινο χρώμα. Αφού σε ταλαιπωρήσει όσο παίρνει, η πετάλα αρχίζει να ξεφουσκώνει, να χάνει το κόκκινο χρώμα, να μαζεύεται και τελικά εξαφανίζεται. Εντωμεταξύ κάπου αλλού, σε άλλο μέρος του σώματος μιά άλλη έχει βγει. Έτσι δημιουργείται ένα σώμα χάρτης, αλλού κόκκινες και μεγάλες, αλλού ελαφροκόκκινες που τώρα βγαίνουν (και οι δύο αυτές μορφές έχουν φαγούρα), αλλού ροζ που αρχίζουν να μαζεύονται, αλλού ξασπρισμένες που φεύγουν και αλλού υγιές δέρμα. Το θέαμα, σε περίπτωση που είναι εκτεταμένο, είναι τρομαχτικό. Υπάρχει περίπτωση να φεύγει από κοντά σου ο κόσμος με κραυγές (μου έχει συμβεί και αυτό) θεωρώντας ό,τι είναι κάτι κολλητικό που φυσικά δεν είναι. Καμία αλλεργία δεν είναι κολλητική
Οι πετάλες δεν είναι επάνω στο δέρμα. Αν τσιτώσεις την πετάλα με τά δάχτυλα, θα τη δεις να χάνει το κόκκινο χρώμα της και  να έχει λεία επιφάνεια. Η πετάλα είναι φουσκωμένο τριχοειδές αγγείο που υπάρχει ακριβώς κάτω από το δέρμα.
Κάποια στιγμή θα (ξανα)μιλήσω για το μηχανισμό της κνίδωσης και των αλλεργιών γενικότερα.

Αφορμές της κνίδωσης
Και λέω αφορμές, γιατί η αιτία της στη συμβατική ιατρική είναι άγνωστη, η κνίδωσή σου είναι ιδιοπαθής, δηλ. την έχεις μόνο εσύ για λόγους που ξέρει μόνο το σώμα σου και δεν γνωρίζουν οι γιατροί. Αυτό θα πει ιδιοπαθής, ουσιαστικά.
Αφορμές όμως είναι γνωστές π.χ
-κνίδωση από πίεση. Αυτή είναι η δικιά μου κνίδωση. Όπου πιέζεται ή τρίβεται το σώμα, πετάει πετάλες π.χ
κουβάλησες μια βαριά τσάντα στον ώμο; Έβγαλες πετάλες στον ώμο
-πήγαινες πάνω κάτω στη λαΪκή για να βρεις τον πιο φτηνό ντοματά, κουβαλώντας τις βαριές σακούλες; Έβγαλες πετάλες στα χέρια μαζί με αγγειοοίδημα. Το αγγειοοίδημα είναι γενικότερο πρήξιμο στην περιοχή, δεν βλέπεις πετάλα αλλά συνολικά ένα φουσκωμένο π.χ χέρι που δεν μπορείς να το κλείσεις, μάτι που δεν μπορείς να τ'ανοίξεις κοκ.
-φόρεσες στενό τζην; Όταν θα το βγάλεις σε περιμένει μια μεγάλη έκπληξη. Τα πόδια σου θα είναι χάρτης από πάνω ως κάτω, αλλά μάλλον θα το έχεις ήδη καταλάβει από την αφόρητη φαγούρα
-κοιμήθηκες το βράδυ σε ακατάλληλο στρώμα και δεν φρόντιζες να μισοξυπνάς για ν'αλλάζεις θέσεις ύπνου, ώστε να μην πιέζεται το ίδιο μέρος πολλές ώρες; Το ξημέρωμα θα σε βρει με νέες πετάλες σε διάφορα σημεία και η ημέρα σου θα πάει από το πρωι σκατά.
Υπάρχουν κι άλλες αφορμές κνίδωσης: κνίδωση από φυσικά αίτια π.χ ήλιο, κρύο, νερό κλπ, κνίδωση χολινεργική (όταν αρχίζεις να κινείσαι) κλπ.
Επαναλαμβάνω, αφορμές. Γιατί η αιτία θα ήταν να ξέρω γιατί όταν σηκώνω σακούλα να πρήζεται το χέρι; Το βάρος δεν μπορεί να θεωρηθεί αιτία, η αιτία είναι μέσα στον οργανισμό.

Πώς αντιμετωπίζεται η κνίδωση;
Η πορεία όλων μας είναι η εξής. Ξεκινάμε έντρομοι από τον παθολόγο ή το δερματολόγο, οι οποίοι μας παραπέμπουν στον αλλεργιολόγο. Αυτός σου δίνει τι εξετάσεις πρέπει να κάνεις. Αν βγουν όλες καθαρές και η κνίδωσή σου δεν οφείλεται σε κάποια υποκρυπτόμενη ασθένεια, κάνει διάφορα πειράματα και σου βγάζει ένα φαρμακευτικό σχήμα με αντισταμινικά, το οποίο ακολουθείς για να μπορείς να την παλεύεις κάθε μέρα. Το σχήμα δεν είναι θεραπευτικό, είναι συμπτωματικό δηλ. ανακουφιστικό, δεν θεραπεύει την αιτία, αφού δεν γνωρίζουν την αιτία. Αν σταματήσεις τα χάπια η κνίδωση επανακάμπτει.
Αφού λοιπόν δεν βρίσκεις άκρη με τη συμβατική ιατρική, αρχίζεις να κάνεις διάφορα:
ματζούνια, κουφές θεραπείες της Ασίας, ομοιοπαθητική, ρεφλεξολόγους, σοφές γριές, πρακτικούς, κομπογιαννίτες, τα πάντα, ελπίζοντας να βρεις τη λύση.
Αυτά όλα τα έχω κάνει και εγώ, και άλλα επίσης που δεν αναφέρω.
Το θέμα είναι: Βρίσκεις λύση; Εγώ τουλάχιστον δεν βρήκα.

Πώς την περνάει ο ασθενής με χρονία κνίδωση;
Δύσκολα. Γυρίζει συνέχεια στους γιατρούς και στους υπολοίπους, απαγοητεύεται, τον παίρνει από κάτω, κλαίει και οδύρεται, ξαποσταίνει λίγο και ξαναρχίζει αυτό το φαύλο κύκλο. Δεν μπορεί να ντυθεί όπως θέλει (η συντριπτική πλειοψηφία των ασθενών είναι νέες γυναίκες), πολλές φορές είναι αναγκαίο να ντύνεται ως καλόγρια ή αράβισσα με μπούρκα, δεν μπορεί να βγει στην παραλία, πάει ταξίδι και δεν μπορεί να κουβαλήσει τη βαλίτσα γιατί έχει μέσα διάφορα ρούχα, ανάλογα με το πού θα βγει η κνίδωση κάθε μέρα, γενικά όμως δεν ταξιδεύει γιατί τα άθλια στρώματα των ξενοδοχείων και των ενοικιαζομένων δωματίων χειροτερεύουν την κατάσταση, πιστεύει ότι είναι αποκρουστική (σε περίπτωση μεγάλης έξαρσης είναι όντως), πιθανότατα καταλήγει σε ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή αναζητώντας επί χρόνια την αιτία της κνίδωσης σε δέντρα, γύρες, καλλυντικά, σκύλους, γάτες, τρόφιμα, κάνει ατέλειωτες δοκιμές και πάνω απ' όλα είναι βασικά μόνη της σε αυτό. Ο κόσμος θεωρεί ότι μια αλλεργία δεν είναι κάτι σπουδαίο και δεν έχεις δικαίωμα να τον ζαλίζεις με αυτό. Πράγματι δεν είναι απειλητικό για τη ζωή, αλλά κανείς δεν μπορεί να καταλάβει τις ψυχολογικές συνέπειες και την υποβάθμιση της ποιότητας ζωής. Οι χρόνιες αρρώστιες πάντα αφήνουν κουσούρια και πιθανόν να θέλουν επαγγελματική ψυχολογική υποστήριξη.

Θεραπεία
Υπάρχει, τουλάχιστον για τη δικιά μου περίπτωση, βρήκα και την αιτία και τη θεραπεία. Όχι μόνη μου. Ήταν το αποτέλεσμα προσευχής ετών. Ο τρόπος με τον οποίο έφτασα στη λύση αποτελεί αληθινό θαύμα. Βρέθηκα στα κατάλληλα μέρη την κατάλληλη στιγμή, συνάντησα τα κατάλληλα πρόσωπα και διάβασα τα κατάλληλα βιβλία, ακριβώς τη στιγμή που έπρεπε. Αποδίδω τη θεραπεία μου στη θεία Πρόνοια. Στο παλιό ιστολόγιο είχα την ανάρτηση ''Η πορεία προς τη θεραπεία-ένα αληθινό θαύμα'', όπου περιέγραφα με λεπτομέρειες πώς μέσα σε δυο μήνες ανακάλυψα τη θεραπεία μιας ασθένειας που με ταλαιπώρησε επί μία εικοσαετία.
Με την ανάρτηση αυτή εκπλήρωσα και το τάμα μου να δημοσιοποιήσω όσα έγιναν σε μένα. Ίσως κάποια στιγμή, αν δω ό,τι πρέπει, να επαναλάβω την ανάρτηση
Το μυστικό λοιπόν ήταν ένα: Διατροφή.
Απίστευτα απλό και συγκλονιστικά αποτελεσματικό.
Την ειδική μου δίαιτα θα την ανεβάσω λοιπόν στην επόμενη ανάρτηση.

47 σχόλια:

  1. εγω τραβιεμαι χρονια με τη κνηδωση δεν εχω βρει γιατρεια ειμαι 28 χρωνων και τραβιεμαι 1 χρονων στους γιατρους και ολοι λενε οτι ειναι ψυχολογικο στο μυαλο μου μηπως εχεται καποια λυση εχω παθει βρικει αμα το δειται δωστε απαντηση σας παρακαλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γειά σας, είμαι 29 χρονών και στα 24 παρουσίασα για πρώτη φορά κνίδωση, η οποία συνοδευόταν και από άλλες μορφές αλλεργίας: συνάχι, δύσπνοιά κ.α. Επί πάνω από ενάμιση χρόνο έκανα οτι εξέταση υπήρχε ακολουθώντας της οδηγίες ιατρού αλλεργιολόγου του Νοσοκομείου Σωτηρία στην Αθήνα. Οι εξετάσεις δεν έδειχναν απολύτως τίποτα, όμως εγώ είχα πρόβλημα σχεδόν ότι και να έτρωγα. Η διάγνωση: ιδιοπαθής χρόνια κνίδωση. Ακολούθησα αυστηρή διατροφή για περίπου 1 και μισό χρόνο σε συνδυασμό με αντιισταμινικά φάρμακα (6 μήνες) και κατέγραφα σε ημερολόγιο καθημερινό τι έφαγα, πόσα φάρμακα έπαιρνα και τι αντίδραση είχα. Αποτέλεσμα μετά από τον 1 μιση χρόνο αυτό δεν είχα κανένα πρόβλημα, και ας είχα σταματήσει τα φάρμακα. Σταδιακά έβαλα τα πάντα στη διατροφή μου ένα ένα για να παρατηρώ την αντίδραση του οργανισμού. Τώρα μπορώ να τρώω τα πάντα και αν εξαιρέσω μεμονωμένα περιστατικά κνίδωσης δεν έχω κανένα πρόβλημα. Η γιατρός μου βέβαια μου έχει πεί ότι η ασθένεια θα κάνει εξάρσεις και υφέσεις, λογικά σε όλη μου τη ζωή. Στην περίοδο που έιχα την έξαρση βέβαια ήμουν τελείως απελπισμένη με την κατάσταση που βίωνα και νόμιζα θα ταλαιπωρούμαι έτσι για πάντα. Για το λόγο αυτό απάντώ στο μπλοκ, για να πώ οτι υπάρχουν περιπτώσεις που οι ασθενείς έχουν υφέσεις και εξάρσεις (το ίδιο συνέβει και σε 2 φιλικά μου πρόσωπα που είχαν το ίδιο πρόβλημα). Για μένα καλύτερα να απευθυνθείς σε κάποιο αλλεργιολόγο να κάνεις τα απαιτούμενα τέστ και μετα να κάνεις αυστηρή διατροφή και καταγραφή του τι γίνεται κάθε μέρα. Και πάνω από όλα να κάνεις ΥΠΟΜΟΝΗ γιατί συνήθως η άσχημη ψυχολογία επιδεινώνει την κατάσταση...ελπίζω να βοήθησα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα κι από εμένα, είμαι ο Νίκος 45 ετών και από μωρό είχα αλλεργία στα πεύκα (στη γύρη). Με τα χρόνια υποχώρησε και μετά τα 20 μου σχεδόν εξαφανίστηκε. Πριν 8 μήνες λοιπόν (τον Ιανουάριο)μια μέρα ξαφνικά κοιτιέμαι στον καθρέπτη και βλέπω στα πλευρά μου κάτω από την κοιλιά στους μηρούς εκτεταμένη κνίδωση με πομφούς εδώ κι εκεί κι έντονη αίσθηση φαγούρας. Έντρομος ξεκινώ εξετάσεις, επισκέπτομαι 1 παθολόγο, 3 αλλεργιολόγους και 1 αιματολόγο για να καταλήξουμε στο ότι πάσχω από ιδιοπαθή κνίδωση άγνωστης αιτίας! Στις εξάρσεις της μάλιστα η κνίδωση αυτή εκδηλώνεται και με έντονο πρήξιμο στο άνω ή κάτω χείλος στο στόμα και φυσικά όταν συμβαίνει αυτό δεν είμαι για να εμφανιστώ στο έξω κόσμο αφού η εικόνα είναι από κωμική ως τερατώδης! μου είπαν ότι δεν είναι σοβαρή η όλη κατάσταση, όλες οι εξετάσεις είναι καλές και φυσιολογικές και μου έδωσαν μια λίστα με φαγητά που πρέπει να αποφεύγω, ενώ αναγκάστηκα και αποχωρίστηκα τα μικρά hamster κατοικίδια που είχα σε ένα κλουβάκι ως ύποπτα αλλεργιογόνα αλλά μάταια (ευτυχώς τα ξαναπήρα πίσω μετά από δύο μήνες όταν αποδείχτηκε ότι δεν έχουν σχέση με το πρόβλημά μου!). Για να μη σας κουράζω διανύω τον 8ο μήνα με την κνίδωση χωρίς σημάδια υποχώρησης και φυσικά όλοι οι γιατροί μου έδωσαν διάφορα σχήματα συμπτωματικής αντιμετώπισης με το Xozal κυρίως, όπου έχω αναγκαστεί να παίρνω ένα χάπι κάθε βράδυ γιανα μην έχω συμπτώματα ή φαγούρα... Δεν έχω βρει κάποια πειστική αιτιολογία στο πρόβλημά μου, μάλιστα αρχικά ενοχοποίησα και τον οδοντογιατρό μου γιατί άλλαξα κάποια παλαιά σφραγίσματα με καινούργια λευκού υλικού, πιο διακριτικού σε εμφάνιση που περιέχει όμως ρητίνη που είναι αλλεργιογόνο για κάποιους ανθρώπους... Πάντως δε νομίζω ότι φταίει ούτε αυτό, άλλωστε οι αλλεργιολόγοι που με παρακολουθούν το θεωρούν απίθανο ως αιτία...
    Απλά εδώ καταθέτω και τη δική μου εμπειρία, που είναι άλλωστε σε εξέλιξη και εφόσον βρω κάποια λύση στο μέλλον θα σας ενημερώσω αμέσως! Προς το παρόν σκέφτομαι να κάνω μια σχετικά αυστηρή επιλεκτική δίαιτα, σίγουρα χρειάζεται να χάσω αρκετά κιλά αφού είμαι παχουλούτσικος και μάλιστα πρέπει να αποβάλλω και το έμφυτο άγχος μου που πιστεύω ότι ίσως επηρεάζει σε κάποιο βαθμό την όλη κατάσταση αν και είμαι πολύ επιφυλακτικός σε τέτοιες "χλιαρές" θεωρίες περί άγχους στρες και των συναφών ψυχοσωματικών αιτιολογιών - προτιμώ τις ξεκάθαρες χειροπιαστές και εμπεριστατωμένες απόψεις για την αιτιολογία των προβλημάτων υγείας.
    Ψυχολογικά με έχει ρίξει αρκετά η όλη κατάσταση, είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου που αντιμετωπίζω ένα τέτοιο επίμονο πρόβλημα υγείας, στην τσέπη μου έχω πάντα ένα κουτάκι με αντιαλλεργικά χάπια, με ενοχλεί που εξαρτιέμαι από ένα φάρμακο για να περνάω την ημέρα μου, είμαι απόλυτα εξαρτημένος σε καθημερινή βάση από αυτά τα φαρμακευτικά αντιαλλεργικά σκευάσματα, ενώ προς το παρόν δε βλέπω φως στον ορίζοντα... Ελπίζω όχι και για την την υπόλοιπη ζωή μου!!
    Για όσες/ους συμπάσχουν με παρόμοια προβλήματα, συστήνω υπομονή και να μη σκέφτονται το πρόβλημα συνέχεια, αλλά και επιμονή με διερεύνηση όλων των εναλλακτικών για την λύση του γρίφου που λέγεται χρόνια αλλεργία...Καλό κουράγιο σε όλες /ους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε μου και ομοιοπαθή, σου εύχομαι με όλη μου την καρδιά να δεις αποτέλεσμα με τη δίαιτα. Ολ' αυτά που περνάς τα έχω περάσει και εγώ άπειρες φορές μέσα στην εικοσαετία που παρήλθε. Κάποια στιγμή θα περάσει και δεν θα το θυμάσαι. Μακάρι να μας γράψεις κάποια στιγμή για να μας πεις ότι είδες θεραπεία.

      Διαγραφή
  4. Είμαι παρα πολύ ευχαριστημένη που το ιστολόγιο αυτό που έφτιαξα εκπληρώνει τελικά το στόχο του δηλ. να συναντηθούνε οι ομοιοπαθείς, να δώσουν θάρρος ο ένας στον άλλο και να προτείνουν ό,τι έχουν από τη δική τους εμπειρία, γιατί δυστυχώς η ιδιοπαθής κνίδωση είναι μία κατάσταση που δεν μπορούν (ή δεν θέλουν) να αντιμετωπίσουν οι γιατροί κι ο καθένας παλεύει μόνος του.
    Σαφώς είναι πολύ σημαντικό να κάνουμε πρώτα όλες τις εξετάσεις, κυρίως προκειμένου ν'αποκλείσουμε υποκρυπτόμενες ασθένειες. Χρειάζεται όμως προσοχή πού θα διαλέξουμε να κάνουμε αυτές τις εξετάσεις. Το λέω επειδή έχει καεί η γούνα μου. Κάποια στιγμή, κάποιος διάσημος γιατρός θεώρησε ότι πίσω από την κατάστασή μου υποκρύπτεται σοβαρή ρευματολογική πάθηση και ταλαιπωρήθηκα πολύ με τις ακριβές κλινικές που με έστελνε για εξετάσεις και τα φάρμακα που μου έδωσε (τα οποία και επιδείνωσαν την κατάσταση). Τελικά έκανα όλες αυτές τις εξετάσεις πολύ προσεκτικά και εμπεριστατωμένα και δωρεάν στο ρευματολογικό του Ευαγγελισμού, όπου και αποδείχθηκε ότι δεν υπήρχε τέτοιο θέμα. Γι' αυτό κατά τη γνώμη μου είναι πολύ σημαντικό αυτό το θέμα προκειμένου ν'αποφεύγονται ταλαιπωρίες και απελπισίες.
    Είναι μεγάλη αλήθεια, ότι όταν είσαι σε έξαρση, θεωρείς ότι η κνίδωση δεν θα περάσει ποτέ, οι δε συνεχείς εξάρσεις και υφέσεις και οι γύροι στους γιατρούς σε εξαντλούν ψυχολογικά. Έτσι είναι ένα φως στην κατάσταση και μία ελπίδα να βρίσκεις άλλους ανθρώπους που έχουν γίνει καλά από τη χρονία κνίδωση, όχι με μαγικούς τρόπους αλλά με μία προσεγμένη διατροφή. Στο παλιό ιστολόγιο που είχα, αυτό που χάθηκε, μου είχε γράψει μία κοπέλα, που είχε ξεκινήσει τη διατροφή όταν το διάβασε και μου ξανάγραψε μετά από δύο μήνες περίπου για να μου πεί ότι είχε δει μεγάλη διαφορά. Εγώ πλέον είμαι βέβαιη για το ρόλο της διατροφής στην κνίδωση. Οι πιθανότητες είναι μεγάλες ότι η κακή διατροφή ευθύνεται και για άλλες πολλές παθήσεις και μάλιστα επικίνδυνες.
    Εγώ από τα 36 μου που έκανα τη δίαιτα (τώρα είμαι 42) δεν έχω ξαναπαρουσιάσει συμπτώματα, με εξαίρεση μετά τη γέννα, όπου λόγω των συνθηκών είχα ξαναρχίσει πολύ κακή διατροφή, με πολλή ζάχαρη και μάλιστα όλη την ημέρα.
    Από την παρατήρηση του εαυτού μου όλα αυτά τα χρόνια έχω καταλήξει στα εξής συμπεράσματα, ώστε να μένει κανείς μακριά απ' την κνίδωση:
    1. Πρέπει να αποφεύγονται οπωσδήποτε τα έτοιμα τρόφιμα (π.χ χυμοί, έτοιμα γεύματα, τσιπς, ό,τι τελος πάντων μπορείς να το αγοράσεις έτοιμο σε μια σακούλα και να το φας). Ό,τι μας κάνει όρεξη να το φάμε, πρέπει να το φτιάχνουμε μόνοι μας

    2. Είναι πολύ σημαντικό να πηγαίνουμε τουαλέτα κάθε μέρα. Μπορεί να φαίνεται ανόητο αυτό που λέω, αλλά δεν είναι. Είναι θεμελιώδες για τη θεραπεία της κνίδωσης. Η κνίδωση είναι στενά συνδεδεμένη με τη δυσκοιλιότητα. Ο καθένας πρέπει να βρει κάποιον τρόπο, κάποιο τρόφιμο που να τον βοηθάει.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. παιδια ειχα ολα τα συμπτωματα που αναφερεται για πολλα χρονια με μικρα διαλειμματα.επινα οτι αντισταμινικο υπαρχει με τις χουφτες καθημερινα ,και δεν με επιανε τιποτα.μεχρι ηρεμιστικα μου εδωσε η αλλεργιολογος μου για να μην αγχωνομαι μπας και με πιασουν τα φαρμακα.τιποτα...με στειλαν σχεδον κουβαλητη σε ομοιοπαθητικο,ο οποιος μου ειπε οτι θα μου δωσει μια αγωγη,και θα αργησει λιγο η θεραπεια αλλα στο τελος θα ξεχασω οτι το ειχα...λεω με κοροιδευει αυτος και κριμα τα λεφτα που εδωσα...ξεκιναω λοιπον την αγωγη και ως δια μαγειας μετα απο 1 περιπου μηνα εξαφανιζεται η κνιδωση οπου ειχα καθημερινα συμπτωματα...απο τοτε εχουν περασει 6 χρονια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΟ ΠΗΓΕΣ , ΓΙΑΤΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;

      Διαγραφή
    2. Εγώ προσωπικά δεν βρήκα λύση στην ομοιοπαθητική. Αν ο/η ανώνυμος ξαναμπει στο μπλογκ και δει την ερώτησή σου, πιστεύω να σου απαντήσει.

      Διαγραφή
  6. Μάγδα 28 ετών

    Εγώ πάσχω από χρόνια ιδιοπαθής κνίδωση έναμιση χρόνο τώρα...... Αυτό που μου χε αναφέρει ένας από τους αλλεργιολόγους μου είναι πως όταν το βγάλω απ' το μυαλό μου θα μου περασει.... πως όμως μπόρεις να βγάλεις από το μυαλό σου κάτι το οποίο σου προκαλεί τόσο έντονη φαγούρα....???? που πριζεται το πρόσωπο σου.. γεμίζεις κοκκινιλες και επηρεάζεται η κοινωνικη σου ζωη??? έκανα δίαιτα καιρο....έπινα 4 αντισταμηνικα και 2 κορτιζόνες τη μερα για μήνες......και δεν έβλεπα βελτίωση... Μία ωραία μερα στρεσσαρίστηκα πολύ (για ανούσιο λόγο) και ξύπνησα με την κνίδωση..... από τότε με στρεσαρει η ίδια η ασθένεια.... Ο ψυχοθεραπευτης μου ειχε πει πως είναι αγχος και στεναχώρια όπου δεν αναγνωρίζω πως υπάρχει και το σώμα μου προσπαθεί να μου θυμίσει ότι υπάρχει.... τελικά η λύση ήταν μία.... όταν το έβγαλα από το μυαλό μου...όταν το είδα θετικά ότι το ελέγχω... (Εκανα και λίγο την προσευχή μου και ήλπιζα ότι θα γίνω καλύτερα)......ήμουν μία χαρα για 4 μήνες κοντά!!...το είχα ξεχασει και με ξέχασε κι αυτό! ¨Εκανα ότι ήθελα και έτρωγα ότι ήθελα! Μεγάλο κατώρθωμα! Τώρα δυστυχως είναι πάλι σε έξαρση τους τελευταιους 2 μήνες...και το μόνο που με ανακουφίζει είναι η χρήση κορτιζόνης... Ξέρω πως το μυαλό μου το δημιουργεί και η σκέψη ότι θα περασω τα ίδια πάλι προκαλεί στρες και χειροτερεύει τα πράγματα....... Δυστυχως κανεις δε μπορεί να καταλάβει πως και αυτο είναι μιά χρόνια ασθενεια που έχει επιπτώσεις στην ψυχολογία σου..... και είσαι αναγκασμένος να το περνάς μόνος σου......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειναι η δευτερη φορα που εχω προσβληθει απο κνιδωση. Δοκιμασα πολλα. Απο αντισταμινικα, κορτιζονη κλπ. Τυχαια εντελως δοκιμασα επιθεματα με παγο πανω στα σημαδια. Ο κνησμος σταματαει αμεσως. Σημερα ειμαι καλα ενω εχω σταματησει ολα τα φαρμακα και η μονη φροντιδα μου ειναι μια λεπτη πετσετουλα με παγακια μεσα, την οποια εναποθετω στο σημειο που παρουσιαζει κνησμο. Δοκιμαστε το.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα ηθελα να πω κι εγω οτι ταλεπορουμαι απο χρονια κνιδωση εδω κι 3 χρονια οταν κανω γυμναστικη τρεχω σηκωνω βαρη κι ειμαι λιγο σε ευκινησια αρχιζει η φαγουρα κι δεν αντεχεται κι με κανει να σταματω κι με στεναχωρει αφανταστα!!! οτι να βοηθαω στις δουλειες δεν μπορω μερικες φορες φανταστητε τη δραμα περναω. Τωρα 9 ιουλιου μπενω στρατο το ονειρο μου ειναι να παω ειδηκες δυναμεις αλλα με την κνιδωση παιζει να εχω προβληματα οταν τελιωσω θα αρχισω διατροφη!!! κι ενας φιλος ειχε προβλημα κνιδωσης κι ελισε με αλλεργιολογο κι βρικε την λυση στην κνιδωση!!! Το blog με βοηθησε πολυ αλλα ακομα η διαθεση μου ειναι πεσμενη να ειστε καλα!!!(Συγνωμη για τα ΟΡΘΩΓΡΑΦΙΚΑ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου εύχομαι ό,τι καλύτερο Κύριλλε. Με το καλό να μπεις στο στρατό, με το καλό να βγεις, με το καλό ν'αρχίσεις τη διατροφή μήπως σε βοηθήσει. Πάνω απ' όλα μην απελπίζεσαι. Θα προσεύχομαι να σου πάνε όλα προς το συμφέρον σου.

      Διαγραφή
  9. Εγω ειμαι 16 απο την ηλικια των 12-13 εχω κνιδωση αλλα σε πιο ηπια μορφη απο'τι περιγραφετε.. ειναι πολυ περιεργο..με τη παραμικρη επαφη με το πραμικρο αγγιγμα το δερμα μου ερεθιζεται και πεταει πομφους.Αυτοι οι πομφοι εμφανιζονται επισης οταν εχω φαγουρα.Ειναι πολυ ενοχλητικο αν φανταστει κανεις οτι σε αυτη την ηλικια που βρισκομαι εγω, κανω διαφορες δραστηριοτητες οπως μπασκετ κτλπ.Αποφευγω να παιζω ξυλο (για πλακα) με τους συμμαθητες μου γι'αυτο το λογο, και αποφευγω επισης να κανω παιχνιδια στη παραλια με τους φιλους μου μηπως ερεθιστει το δερμα μου.Παιρνω αντισταμινικα τις περισσοτερες φορες που πηγαινω παραλια.Οι συμμαθητες μου με φωναζουν ντιβα καποιες φορες..απο την υπερβολικη προσοχη μου.Εχω παει μεχρι στιγμης σε 3 δερματολογους μου ειχαν χορηγησει τα αντισταμινικα (aerius)τα οποια τα επαιρνα για ενα συγκικριμενο διαστημα διχως αποτελεσμα.Στη συνεχεια μια αλλη δερματολογος μου ζητησε να κανω καποιες ειδικες εξετασεις.Τις εκανα τα αποτελεσματα εδειξαν οτι εχω υποθυρεοειδισμο.Μολις το εμαθα αυτο ετρεξα αμεσως σε ενδοκρινολογο και τωρα παιρνω T4 θυροξινη. Δεν εχω παει ακομα στη δερματολογο να της δειξω τα αποτελεσματα αν και νομιζω πως η κνιδωση εχει δημιουργηθει χαρη στον υποθυροεειδισμο.Μου κανει τεραστια εντυπωση πως δεν εχει βρεθει ακομα μια συγκεκριμενη θεραπεια για αυτο το προβλημα.Εχω ακουσει οτι η αλοη βοηθαει αρκετα.Δε ξερω τι να κανω ειλικρινα θα εκανα οτιδηποτε για να το σταματησω δεν αντεχεται. Θα ηθελα πολυ να μου απαντησει καποιος θα το εκτιμησω πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θοδωρή είσαι πολύ νέος για να έχει προλάβει ο οργανισμός σου να τοξινωθεί τόσο πολύ, ώστε η κνίδωση να οφείλεται στην τοξίνωση. Αλλά πάλι κι εγώ ήμουν μόλις 20 χρονών όταν ξεκίνησα. Κάνε μια προσεκτική παρατήρηση και ρώτα και τη μητέρα σου για όταν ήσουν πιο μικρός. Πώς ήταν η διατροφή σου σαν παιδί και στην εφηβεία, μήπως έχεις πάρει υπερβολικά πολλή αντιβίωση σαν παιδί, αν τρως μεγάλες ποσότητες γλυκών ή αναψυκτικών. Αυτοί είναι παράγοντες που μπορούν να προετοιμάσουν άσχημα τον οργανισμό για να παρουσιάσει χρονία κνίδωση όπως η δικιά μου. Επίσης μήπως έχεις παραπάνω κιλά ή είσαι από τα άτομα που δεν παχαίνουν ό,τι και να φάνε, οπότε είναι εύκολο να γίνουν καταχρήσεις. Αφού κάνεις τις παρατηρήσεις σου, αν δεις ότι ταιριάζουν, μπορείς να κάνεις μια δοκιμή με τη δίαιτα που περιγράφω στις επόμενες αναρτήσεις να δεις πώς θα πας. Υποθυρεοειδισμό έχω κι εγώ (Θυρεοειδίτιδα hashimoto). Την ανακάλυψα όταν έψαχνα που οφείλεται η κνίδωση και παίρνω θυροξίνη έκτοτε (και για πάντα). Τελικά δεν είχε άμεση σχέση με την κνίδωση μόνο έμμεση δηλ. ένα άτομο που παρουσιάζει μία αυτοάνοση ασθένεια είναι πολύ πιθανό να εμφανίσει κι άλλες. Θέλω να πω μ'αυτό ότι φτιάχνοντας το θυρεοειδή δεν έφτιαξε αυτόματα και η κνίδωση. Επειδή όμως τώρα ξέρω τι συμβαίνει είμαι πολύ προσεχτική στη διατροφή για να μην καταστρέφω τον οργανισμό μου.

      Διαγραφή
    2. Η δίαιτα ακολουθεί στις επόμενες από αυτήν την ανάρτηση. Συνέχισε να διαβάζεις αν θέλεις να τη βρεις.

      Διαγραφή
  10. Γεια σου Άννα!!! Είμαι η Βιλελμινη... Εγω είμαι η πιο φρέσκια της υπόθεσης με τις φαγουρες... Εδώ και τρεις εβδομάδες με ταλαιπωρεί μια σπαστικη φαγουρα στις παλαμες, στα πέλματα και ξεφλουδιζω και ειδικα οι παλαμες που ειναι κοκκινες και ζεστες. Έκανα θεραπείες αλλα τίποτε... Είμαι διαβητικη τυπου 1 με ινσουλινες απο τα 15 μου και τωρα ειμαι 35 αλλα αυτο πρωτη φορα το παθαινω. Μου είπαν οτι ίσως οφείλετε στο ζαχαρο Και κανεις δεν μου ειπε να κανω εξετασεις. Κάνω θεραπείες αλλα τζίφος υπόθεση... Έχασα τον ύπνο μου και νομίζω θα μου στριψει κ τα πρωινά πρέπει να ξύπνησω για τη δουλεια κ οχτω ώρες προσκυναω απο τη νυστα... Σε παρακαλω στείλε μου την διατροφη σου.... Ειδικα τις παλαμες τις έχω γδαρει και ματωνουν απο το ξυσιμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γεια σου Βιλελμίνη. Η διατροφή είναι δημοσιευμένη με ένα σωρό αναλύσεις στις επόμενες αναρτήσεις του ιστολογίου. Συνέχισε να διαβάζεις τις επόμενες από αυτήν την ανάρτηση και θα τη βρεις. Δεν νομίζω ότι πρόκειται για περίπτωση ίδια με τη δικιά μου, αλλά ποτέ δεν ξέρεις, μπορεί να βοηθήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ειμαι 1.70 και 68 κιλα ειμαι αδυνατος και γυμνασμενος απλα εκανα βλακειες οταν ημουν μικρος , ετρωγα πολλα γλυκα και επινα πολλα αναψυκτικα ,μεχρι τωρα τα κανω αλλα εχω πατησει φρενο! Αξιζει να πω πως προσπαθω να μη τρωω καθολου ζαχαρη τις τελευταιες εβδομαδες. Ειμαι ενθουσιασμενος απο τα αποτελεσματα καθως εχω ηρεμισει και οταν τρωω εστω λιγο ενα γλυκακι παλι με πιανει η φαγουρα! Οποτε εχεις απολυτο δικιο οτι ειναι θεμα διατροφης. Χαρηκα πολυ που ανακαλυψα το site σου! Θελω να κανω μια ερωτηση μπορω μαζι με τη διατροφη να παιρνω και αντισταμινικα ενω παιρνω καθημερινα θυροξινη? Θα βοηθησει καλυτερα? Σε ευχαριστω πολυ να εισαι παντα καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλημέρα Θοδωρή. Χαίρομαι που βλέπεις αποτέλεσμα. Τη θυροξίνη θα την παίρνεις πιθανότατα για πάντα, απλώς ίσως ν'αλλάζει η δόση. Είναι απλό φάρμακο, χωρίς καμιά παρενέργεια. Εγώ παίρνω θυροξίνη περίπου 15 χρόνια και αν το ψάξεις θα δεις ότι πάνω από το 1/3 των Ελλήνων παίρνει θυροξίνη με αυξητική τάση στο ποσοστό. Για να καταλάβεις τι γίνεται: ουσιαστικά σου χορηγούν με χάπι τη θυροξίνη μιας και ο θυρεοειδής σου αδυνατεί να την παράγει μόνος του όπως πρέπει. Δεν είναι κάτι επίφοβο, πρέπει όμως να μην αμελείς τις εξετάσεις ελέγχου (τσεκ απ στο θυρεοειδή), γίνονται συνήθως μια φορά το χρόνο. Τα αντισταμινικά δεν γίνεται να τα σταματήσεις μια κι έξω. Εγώ όσο έκανα τη διατροφή έπαιρνα παράλληλα και τ' αντισταμινικά μου. Όταν έβλεπα ότι πάω πολύ καλά έκοβα λίγο, έπαιρνα ας πούμε 4 την ημέρα, έκοβα το μισο κι έπαιρνα 3,5 κι ούτω καθεξής μέχρι που τα έκοψα τελείως. Σου εύχομαι όλα να πάνε καλά, πάντα να προσέχεις τον εαυτό σου.

      Διαγραφή
  13. Κατι τελευταιο που θελω να ρωτησω..Προσφατα σε αυτο το site http://oiko-iasis.blogspot.gr/2011/06/candida-threelac.html
    ειδα για την αντιμετωπηση αυτου του μυκητα αυτο το φαρμακο threelac.
    Επειδη σε αυτη την ηλικια που ειμαι εγω και κανω διαφορες δραστηριοτητες , δε μπορω να κανω τη διαιτα αυτη που εχεις αναρτησει μηπως αν επαιρνα αυτο το προιον θα με βοηθουσε? Μηπως επισης δε κανω να παιρνω τετοια επειδη εχω υποθυρεοειδισμο? ευχαριστω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως ίσως θα είδες παρακάτω σ' αυτό το site, συστήνουν ανάλογη δίαιτα. Το σκεύασμα δεν είναι φάρμακο, είναι συμπλήρωμα διατροφής που περιέχει γαλακτοβάκιλλους (όπως το γιαούρτι) για να επαναφέρεις το έντερο αφού έχει σκοτωθεί ο μύκητας. Άπό μόνο του δεν είναι θεραπευτικό, μόνο βοηθητικό στη δίαιτα. Αν θέλεις ωστόσο να το πάρεις πρέπει πρώτα να συμβουλευτείς έναν παθολόγο.

      Διαγραφή
  14. Εχω την κορη μου που τωρα κλεινει τα 16 εδω και δυο χρονια με την οξεια κνιδωση χωρις οι εξετασεις να δειχνουν κατι.Καθε μερα παιρνει ενα xozal γιατι ειναι γεματη σημαδια μερικες φορες και στο προσωπο γυρω απο τα χειλη και τα ματια. Ο τελευταιος αλεργιολογος προτεινει ενα ενεσιμο φαρμακο εκτος ενδειξεων με εγκριση απο τον ΕΟΦ πρωτα με το ονομα xolair .Δεν ειναι κι αυτο σιγουρο και οι δυο δοσεις τον μηνα στοιχιζουν 600 ευρω και δεν ξερω τια να κανω αν εκριθει ο φακελος που κατεθεσα στον ΕΟΦ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το xolair είναι βασικά για αναπνευστικές αλλεργίες, αλλεργικό άσθμα κλπ. Η κόρη σου έχει και αναπνευστική αλλεργία εκτός από την δερματική κνίδωση;

      Διαγραφή
  15. Η κνίδωση δεν είναι πια οξεία, η οξεία κρατά το πολύ έξι εβδομάδες. Είναι χρονία (από έξι εβδομάδες έως πολλά χρόνια. Οι γιατροί πώς την έχουν χαρακτηρίσει; Τι είδους κνίδωση είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ανωνυμε 3 απριλιου που με ρωτας για τον ομοιοπαθητικο που πηγα.συγνωμη αλλα τωρα ειδα το μηνυμα σου.μπορω να γραψω εδω το τηλεφωνο του η πρεπει να σου το δωσω με προσωπικο μηνυμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. επισης να σας πω οτι πρεπει να προσεχουμε σε ποιον ομοιοπαθητικο θα απευθυνθουμε..διοτι εχω γνωστο ο οποιος εχει κανει καποια σεμιναρια και λεει οτι ειναι ομοιοπαθητικος...εμενα αυτος που με βοηθησε ειναι γιατρος πτυχιουχος στο αριστοτελειο πανεπιστημιου της θεσσαλονικης και μετεπειτα εκπεδευμενος στην ομοιοπαθητικη.ελπιζω να μπορεσω να βοηθησω καποιον επειδη περασα κι εγω αρκετα και πραγματικα αυτο το πραγμα ουτε στον εχθρο μου που λεμε.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ειναι φανερο πως ειναι καθαρα θεμα διατροφης και εχω δει βελτιωση μεγαλη οταν τρωω υγιεινα , αλλα ειναι πολυ δυσκολο να μη φαω κατι γλυκο γενικοτερα ζαχαρη ..μου ειναι πολυ δυσκολο γενικοτερα να μη κανω καταχρηση .. μηπως μπορω με αλλο τροπο να διωξω αυτο το καταραμενο μυκητα απο τον οργανισμο μου? ισως με καποιο φαρμακο? Α και κατι τελευταιο οταν βλεπω οτι ξεκιναει η φαγουρα τι μπορω να κανω για να το σταματησω..?? ευχαριστω πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού είναι θέμα διατροφής δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο, δεν υπάρχει φάρμακο να σε βοηθήσει κι εσύ να τρως ό,τι θέλεις. Πρέπει να κάνεις υπομονή, αν καθαρίσεις τον οργανισμό μου, μετά μπορείς να τρως γλυκά σε μικρές ποσότητες. Προς το παρόν όταν σου έρχεται όρεξη για γλυκό, τρώγε μια μπανάνα ή κάποιο γλυκό φρούτο. Σιγά σιγά, καθώς θα καθαρίζεις δεν θα σου έρχεται πια αυτή η μανία για γλυκά. Αυτή τη μανία για γλυκά τη δημιουργούν οι μύκητες , λέγεται sugar craving. Αν δεν ενδώσεις και κατορθώσεις να εξοντώσεις τους μύκητες, σε λίγο καιρό δεν θα τη νιώθεις πια. Για τη φαγούρα συνέχισε να παίρνεις τα αντισταμινικά που σου έχει δώσει ο γιατρός μέχρι να καθαρίσεις τελείως τον οργανισμό με τη διατροφή και να μην τα έχεις πια ανάγκη.

      Διαγραφή
  19. Εχω και εγω εδω και 4 μηνεςκνιδωση αρχισε με φα γουρα και μετα εβγαζα και πεταλες πηγα σε δερματολογο μου εδωσε μια θεραπεια με το πρωι ξοζαλ και το βραδυ κεστιν για10 μερες αλλα δεν εγινε τιποτα.Μετα εμαθα απο εξξετασεις που εκανα οτι εχω χασιμοτο παραγω περισοτερη θηροξινη αποτο κανονικο δεν περνω χαπι γιατι η ορμονικες βγηκαν καλες .Αλλα τωρα μετα απο 4 μηνεςβγαζω κοκκινιλες μεπεταλες και εχω και καυσει μολις πιο κεστιν μου περναει για4 5 μερες και μετα παλι τα ιδια καποιος μου ειπαι οτι μπορει να ειναι και απο τη χολη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tώρα αφού μπήκες στο χορό, αναγκαστικά θα χορέψεις. Σίγουρα δεν είναι οξεία κνίδωση, τόσο γιατί έχει περάσει καιρός και επειδή τα συμπτώματα δεν είναι οξείας κνίδωσης. Τώρα πρέπει ν΄αρχίσεις να ψάχνεις μήπως υπάρχουν υποκρυπτόμενες ασθένειες. Βρήκες μία, τη θυρεοειδίτιδα χασιμότο. Χασιμότο έχω κι εγώ και παίρνω χρόνια φάρμακα, δεν είχε τελικά σχέση με την κνίδωση, απλώς οι άνθρωποι με τάση για αυτοάνοσα νοσήματα συνήθως εμφανίζουν περισσότερα από ένα. Συνέχισε τις εξετάσεις για ν' αποκλείσεις όλες τις υποκρυπτόμενες ασθένεις. Ψάξε και τη χολή, δεν έχεις να χάσεις τίποτα. Το κεστίν δεν το ξέρω, είδα στο ίντερνετ ότι είναι αντισταμινικό που το δίνουν κυρίως για αλλεργική ρινίτιδα κι επιπεφυκίτιδα. Αν δεν σε βοηθάει αυτό το σχήμα φαρμάκων, ψάξε για κάποιο άλλο, υπάρχουν πολλά αντισταμινικά. Τώρα είσαι στο στάδιο του ψαξίματος, κάνε όλες τις απαραίτητες εξετάσεις.

      Διαγραφή
  20. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ..ΜΕ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ Η ΚΝΙΔΩΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ 10 ΜΗΝΕΣ..ΕΙΜΑΙ 31 ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΑΛΛΕΡΓΙΚΗ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ..ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΤΕΣΤ ΔΕΝ ΕΔΕΙΞΕ ΚΑΤΙ..Ο ΑΛΛΕΡΓΙΟΛΟΓΟΣ ΕΙΠΕ ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΗΡΘΕ ΘΑ ΣΟΥ ΦΥΓΕΙ..ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΙΑΣ ΜΟΡΦΗΣ..ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΑΙΡΝΩ AERIUS ΥΠΟΧΩΡΕΙ ΓΙΑ 4 ΜΕΡΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΠΑΛΙ ΦΑΓΟΥΡΑ..Η ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΣΕ ΠΟΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ BLOG EINAI?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aκριβώς αυτό μου είχε πει κι εμένα όταν τέλειωσαν όλες οι εξετάσεις 'Πήγαινε σπίτι σου και περίμενε να σου περάσει''. Όλες οι αναρτήσεις του Οκτωβρίου 2011 περιγράφουν λεπτομερώς τη δίαιτα. Ξεκίνα από την ανάρτηση ''Ξεκινώντας τη θεραπεία''. Καλή τύχη!!!

      Διαγραφή
  21. Katarxas kalispera se olous kai se oles, onomazome vasilis k exw tin knidosi apo ta 15 mou kai se liges evdomades klinw t 21... to kalo stin periptosi mou mesa se isagogika ine oti i knidosi dn me pianei ka8olou tous kalokairinous mines kI arxizei n ekdilonete arxes ximona kai krataei mexri tin arxi tou kalokairiou.... etzi skeftome na sinexizw ta mpania k to ximona i na paw na minw se xwres p dn exoun ximona...(plKa kanw) apo mikro me 8imame anti gia nero epina diafora anapsiktika gemata stiz glikantikes kai sti zaxari giafto pistevw pws i diatrofi pezei rolo kai giafto tha prospathisw na kanw ti dieta mpas kai mas afisei afto p legete knidosi...to simperasma p vgazw apo olo afto to prama ine pws dn prppei na mas pernei apo katw gt ipRxei panta mia lisi arkei na to psaxnoume o ka8enas me to diko tou tropo... a ksexasa na pw pws i periptosi p apoti m exoun pei oi giTroi o theos na tous kanei legete xolinergiki



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. kalispera..kai mena to kalokairi den me pianei h knidosi :P idia periptosh...exw 3ekinisei thn diatrofh ama dw diafora 8a to anaferw..euxaristw

      Διαγραφή
  22. ΔΗΛΑΔΗ ΕΛΕΟΣ...........!!!!!
    ΕΝ ΕΤΗ 2013 ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΑ Η ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΤΑ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΠΟΥ ΤΑ ΘΕΡΑΠΑΕΥΕΙ ΜΟΝΙΜΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ;
    ΑΝΤΙΣΤΑΜΙΝΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΡΤΙΖΟΝΕΣ ΔΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΖΩΑ...... ΕΛΕΟΣ..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Kalhspera..basika 8a h8ela na kanw mia erwtish..exw 3ekinisei thn diatrofh kai exeis anaferei oti den prepei na trwme ka8olou zaxari ama vazw mia koutalia ston kafe mou 8a peira3ei tin diaita?? mono ston kafe pou8ena alou..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aυτό θα το κρίνεις εσύ κάνοντας δοκιμές στον εαυτό σου. Εγώ θα έλεγα να κάνεις για λίγο καιρό τη δίαιτα χωρίς καθόλου ζάχαρη για να δεις αν σε ωφελεί. Αν δεις ότι δεν σε ωφελεί καθόλου, τη σταματάς. Αν δεις ότι σε ωφέλησε και σιγά σιγά καθαρίζεις, θα αρχίσεις τις δοκιμές σου π.χ βάζοντας λίγη ποσότητα ζάχαρης μόνο στον καφέ, να δεις πώς θα πας. Αν τώρα δεν μπορείς καθόλου χωρίς καφέ με ζάχαρη, τι να πω, δοκίμασε να βάζεις πολύ λίγη ζάχαρη μόνο στον καφέ. Πρόσεχε όμως μην παρασυρθείς και αρχίσεις να τρως κι άλλη ζάχαρη, γιατί τότε δεν θα είναι δυνατόν να τηρήσεις τη δίαιτα για να δεις αν σε ωφελεί.

      Διαγραφή
  24. Aγαπητοί φίλοι
    Επειδή για δεύτερη φορά ο πάροχος δεν μου επιτρέπει να έχω πρόσβαση στο μπλογκ, είμαι αναγκασμένη να σταματήσω τις αναρτήσεις. Το μόνο που μου επιτρέπεται είναι ν' αφήσω σχόλιο, γι' αυτό σας ενημερώνω εδώ. Δεν ξέρω για πόσον καιρό θα διατηρηθεί το μπλογκ, μιας και δεν θα το κινώ πια. Το μέιλ μου annakal4@yahoo.gr και annakal20@gmail.com είναι στη διάθεσή σας για κάθε πληροφορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλησπέρα! Είμαι 29 χρονών και Εδώ και 2 μήνες ταλαιπωρούμαι και εγώ με κνίδωση ελαφριάς μορφής.Να σημειώσω πως έχω αφαιρέσει τον θυρεοειδή μου και κατά καιρούς σαν παιδάκι είχα ψιλοθεματάκια με δερματικές παθήσεις. Τεσπα, ο δερματολόγος ισχυρίζεται πως είναι το άγχος η αιτία και είχαμε ξεκινήσει να παίρνω χοζαλ κάθε βράδυ. Μέχρι που πριν από 4 μέρες αρρώστησα και πήγα σε ένα παθολόγο ο οποίος μου είπε να πάρω αντιβίωση και να σταματήσω για 7 μέρες τα αντιισταμινικα...το αποτέλεσμα???στις 3 μέρες ήρθα και φούντωσα και δεν έφταιγε η αντιβίωση γιατί τη συγκεκριμένη την παίρνω χρόνια και δεν είχα ποτέ πρόβλημα.όταν τηλεφωνησα στον δερματολόγο και του είπα τί έπαθα έβαλε τις φωνές που μου σταμάτησαν τα χάπια και τώρα έχω απορυθμιστεί πλήρως...αύριο έχω ραντεβού να δούμε τί θα γίνει....δε θέλω να παίρνω για χρόνια αντιισταμινικά....πρέπει να βρεθέί μία λύση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. γεια σας.εχω κνιδωση εδω και 3 χρονια.πολυ εντονη και ολη μερα.βγαζω σημαδια κ ολοι νομιζουν οτι ξυθηκα χωρις ομως να εχω ξυθει.κρατανε λιγα λεπτα,φευγουν εμφανιζονατι αλλου κ.ο.κ. συνηθως τα χαπια με πιανουν κ εχω απλως τις κοκκινιλες οι οποιες δεν με νοιαζουν αφου δεν ενοχλουν.νιωθω λιγο ζεστα τοπικα και αυτο ειναι ολο.το θεμα ειναι οτι τωρα εδω και λιγες μερες τα αντισταμινικα δενμε πιανουν! και ξυνομαι συνεχεια! τα παιρνω αλλα ειναι σαν να μην τα παιρνω. σημερα σταματησα τα xozal και δοκιμασα rupafin.ηρεμησα για 3 ωρες τωρα με ξαναπιασε! αν δεν ηρεμησω θα δοκιμασω atarax. τηνπρωτη φορα που τα ειχα δοκιμασει κοιμομουν 2 μερες! και μετα σαν ζομπι για αλλες 2 μερες με πολλουςκαφεδες! απογνωση! και ειχα παρει το 1/9 του χαπιου τοτε. ηταν η πρωτη μου επαφη με αντισταμινικα τοτε και αμεσως αρχισα xozal. τα οποια αρχικα επαιρνα μισο και ημουν μια χαρα για 2 μερες περιπου.αλλα να που ηρθε η εποχη που δεν με πιανουν! θελω να τονισω οτι αν φαω κατι αλμυρο αμεσως η την επομενη μερα αρχιζει αγριος γυρος με φαγουρα. θα δοκιμασω να δω αν κοψω την ζαχαρη που λετε παραπανω μηπως καλυτερεψω.ειχα παει κ σε ομοιοπαθητικο μαλλον στον ιδιοπου αναφερθηκε παραπανω γιατι ταιριαζει το βιογραφικο που εδωσε ο ανωνυμος αλλα ενω εγινα καλυτερα σε ολα τα θεματα υγειας μου αμεσα δυστυχως ο κνησμος χειροτερεψε κ γι αυτο το φαρμακο μου το σταματησε. συνεχισαμε ομως για τα αλλα θεματα και οντως απο υγεια καλυτερεψα. αλλα ο κνησμος δυστυχως ακομα εδω... εχω διαβασει πολλες φορες αναφορες για συμπτωμα θυροειδη η στομαχικων προβληματωνκ ελικοβακτηριδιου της πυλωρου. εγω παντως εχω και τα δυο προβληματα. και συκωτι λιπωδης υποπτα αλλα χωρις ναμου εξηγησουν το γιατι οι γιατροιπου ειχα δει. αυτα. κουραγιο σε ολους μας. ισως μια μερα σταματησει η φαγουρα,οπως αρχισε στα ξαφνικα! το ευχομαι. τελευταια λυση να παω για βελονισμο,ισως και να το δοκιμασω κ αυτο.τι αλλο να κανω? μεχρι η ιατρικη να προχωρησει και να σωθουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. καλησπερα πασχω και εγω απο κνιδωση Η ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΓΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΥΟ ΝΕΡΟ σταματαει η φαγουρα μεχρι το επομενο γευμα σχεδον οτι και να φαω με πειραζει. θυμαμαι τις μερες πριν αρχισει η κνιδωσει δουλευα σε ενα κινεζικο και ετρωγα σχεδον καθε μερα. Περαστικα μας εγω το εχω ηδη συνηθισει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To κρύο νερό κι ο πάγος έχει εξήγηση. Αρχίζουν να συστέλλονται τ' αγγεία και σταματάει η ισταμίνη να εξαπλώνεται και επομένως η φαγούρα. καλή τύχη και περαστικά.

      Διαγραφή
  28. Γεια σας κι απο μένα ! Χθές εγινε και για μένα η επίσημη διαγνωση στο Συγγρού για οξεία προς το παρόν κνίδωση ! αν μαζί με τα αντισταμινικά συνεχίζουν οι κοκκινίλες τότε πάμε για αλλου τύπου εξετάσεις! Σκέφτομαι θετικά οτι θα φύγει και θα τη γλυτώσω.! Ψάχνω να βρώ τη δημοσιευμένη δίαιτα αλλα...δε τη βρίσκω!! Ηθελα επίσης να σας ρωτήσω αν η θάλασσα, ο ήλιος και η γυμανστική κάνουν κακό , γιατι απο το αγχος μου χθες , ξεχασα να ρωτήσω τη δερματολόγο! ευχαριστώ! υπομονή και περαστικα μας βρε παιδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλησπέρα Ειρήνη.
      Μακάρι η κνίδωση σου να είναι οξεία και το αργότερο σε 6 εβδομάδες να έχει φύγει. Η δίαιτα δεν ξέρω αν ωφελεί τις οξείες κνιδώσεις. Σίγουρα όμως κάνεις αποτοξίνωση. Κοίταξε τις αναρτήσεις ''Ξεκινώντας τη θεραπεία'' ''Βήματα θεραπείας της κνίδωσης'' και ΄΄Ενδεικτικό μενού''. Ο ήλιος βλάπτει όλες τις κνιδώσεις και κυρίως τη φωτοκνίδωση. Η θάλασσα και η γυμναστική μόνο κάποιες μορφές χρονίας κνίδωσης όπως τη χολινεργική ή την κνίδωση λόγω κρύου. Άσε να περάσουν καμιά δεκαπενταριά μέρες. Αν είναι οξεία κνίδωση θα ξεθυμάνει και μετά πράττεις αναλόγως .

      Διαγραφή
  29. ΕΓΩ ΤΑ ΕΧΩ 8 ΧΡΟΝΙΑ Ο ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΜΕ ΠΙΑΣΕΙ ΤΟ ΑΤΑΡΑΧ ΘΑ ΚΑΝΩ ΕΝΕΣΕΙΣ . ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ έχω κάνει ενέσεις βραδείας αποδέσμευσης κορτιζόνης, που μου συνέστησε μια δερματολόγος. Πήγα όμως πολύ άσχημα και τις σταμάτησα χωρίς να δω ωφέλεια.

      Διαγραφή
  30. Εγώ εμφάνισα κνίδωση το 2010, στα 26 μου. Στην αρχή, τα κλασικά, λίγες μεγάλες πετάλες στους μηρούς, επίσκεψη στο Συγγρού, αρχική "χαλαρή" αγωγή με Ξοζάλ, μέχρι να δούμε αν είναι οξεία ή χρόνια και δίαιτα αποφυγής. Εν τω μεταξύ, δεν ξέρω για εσάς, αλλά εμένα το Ξοζάλ με αποτελείωνε - υπνηλία σα να έπαιρνα υπνωτικά, φοβερό ανακάτεμα στο στομάχι και ξηροστομία. Ξαναπήγα μετά τις 6 βδομάδες, διαγνώστηκα πλέον με χρόνια κνίδωση και μου χορηγήθηκαν Αέριους, ένα πρωί, ένα βράδυ.
    Η κνίδωση όμως άρχισε να χειροτερεύει, και με πετάλες σε όλο σχεδόν το σώμα, αλλά και με αγγειοοιδήματα. Πρηζόταν όλο μου το σώμα, και για πάνω από έξι μήνες τα πόδια μου (γάμπες-πατούσες) ήταν τόσο πρησμένα, που με το ζόρι έμπαινε φόρμα και από παπούτσι δεν έμπαινε ούτε παντόφλα. Το αγγειοοίδημα πονούσε πολύ και οι πομφοί έκαιγαν και με τρώγαν φριχτά. Δεν ξέρω για τους υπόλοιπους, παντως αυτή η κατάσταση με έφερνε αυτομάτως σε μια κατάσταση υπόγειας "τσίτας" και τσαντίλας, είχα συνεχώς νεύρα.
    Βρήκα τυχαία εναν καθηγητή αλλεργιολόγο, που ήταν κ επικεφαλής στο αλλεργιολογικό δημόσιου νοσοκομείου - πολύ καλός άνθρωπος, Θεός σχωρέστον, ο οποίος με έβαλε σε προτεραιότητα άμεσα. Μου πήρε το πιο λεπτομερές ιστορικό (έχω κ εγώ Χασιμότο, αλλά επειδή τότε οι τιμές δεν είχαν "ξεφύγει", κανένας ενδοκρινολόγος δε μου έδωσε χάπι), μου έγραψε ένα κάρο εξετάσεις παντός είδους κ φύσεως (κ ακριβές!).
    Αποτέλεσμα μηδέν... Συμπέρασμα δε βγήκε. Η δική μου κνίδωση εμφάνισε κ άλλες αλλεργικές εκδηλώσεις (έντονη δύσπνοια την άνοιξη κ καλοκαίρι, συνάχι κλπ), και ερεθιζόταν τόσο από τη ζέστη, όσο κ από την πίεση κ την άσκηση.
    Κατέληξα να παίρνω 6 αντιισταμινικά κάθε μέρα (2 Ρουπαφίν το πρωί, 2 Αέριους απόγευμα κ 2 βράδυ), συνέχιζα κ τη δίαιτα αποφυγής (ακόμα τη συνεχίζω) κ ήμουν κάθε μέρα χάλι.
    Γύρω στο 2012, αηδίασα κ έκοψα κάθε επαφή με γιατρούς κ εξετάσεις, αλλά συνέχιζα ευλαβικά τα αντιισταμινικά. Έψαξα πολύ στο ίντερνετ, διάβασα κ εγώ για την Καντιντά κ άλλες πιθανές αιτίες, αλλά στο τέλος μπερδεύτηκα χειρότερα. Ειδικά οι μέθοδοι διατροφής που βρήκα για την εξουδετέρωση της Καντιντά, περιλάμβαναν κ πανάκριβα ή δυσεύρετα υλικά κ τις απέρριψα άμεσα.
    Εκτός αυτού, πολλές φορές έβλεπα τροφές που περιλαμβάνονταν ως αλλεργιογόνα κ αποκλείονταν στη δίαιτα αποφυγής. Για να πω την αλήθεια τις φοβόμουν, αφού 2 φορές που έτυχε κατά λάθος να φάω κάτι που περιλάμβανε αυγό, έγινα ολόκληρη ένα τεράστιο αγγειοοίδημα, και συνέχιζα να φουσκώνω κ να πονάω κ μόνο με ένεση κορτιζόνης ή ορό ηρέμησα. Εσείς, Κα Άννα, δεν έχετε πρόβλημα με τις τροφές αυτές; Γιατί νομίζω ότι έχετε τέτοιες στη δίαιτα που προτείνετε. Οι υπόλοιποι αναγνώστες είναι οκ με τις τροφές αυτές; Ρωτάω για σύγκριση δεδομένων, γιατί επιτέλους μετά από 4 χρόνια, πρέπει να αρχίσω να ξαναβάζω αυτές τις τροφές στη διατροφή μου.
    Πέρσι, μου συνέστησαν ομοιοπαθητικό, ο οποίος είχε επιτυχίες σε θεραπέιες κοινών γνωστών, και πείστηκα να τον δοκιμάσω.
    Ξεκίνησα λοιπόν ομοιοπαθητική πέρσι το Μάη, και σήμερα ουσιαστικά είμαι καλά, ούτε πετάλες ούτε αγγειοιδήματα, κ ενώ έχουν πιάσει οι ζέστες (κ μένα με πείραζαν πολύ, με τη ζέστη γινόμουν χάλια) δεν έχω βγάλει τίποτα, δόξα τω Θεώ!
    Και για να πω την αλήθεια, από τέλη Μάρτη την έχω διακόψει προσωρινά λόγω οικονομικών δυσχερειών κ έχω κρατήσει μόνο τα χάπια για τυχόν έκτακτες περιπτώσεις.
    Προσοχή, δε θέλω να πείσω κανέναν, ή να υπονοήσω ότι η ομοιοπαθητική είναι πανάκεια. Στην δική μου περίπτωση πάντως δούλεψε.
    Σε περίπτωση πάντως που θέλετε να δοκιμάσετε την ομοιοπαθητική, θα ήθελα να συμβουλέυσω (εκ πείρας) τα εξής
    1. Βρείτε έναν ιατρό-ομοιοπαθητικό, κ ει δυνατόν με βεβαιωμένους θεραπευμένους ασθενείς από το ευρύτερο περιβάλλον σας.
    2. Να έχετε υπομονή, θα χρειαστεί χρόνος κ το 1ο διάστημα θεραπείας θα έχετε "ξεσπάσματα" - αυτό συνήθως δείχνει ότι δουλεύει η θεραπεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή