Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

Βήματα θεραπείας της κνίδωσης

Πριν αρχίσουμε τη δίαιτα, έχουμε υπόψη μας τα παρακάτω:
Ξεκινώντας τη θεραπεία, δεν σταματάμε τα σχήματα φαρμάκων που παίρνουμε (αντισταμινικά Η1 ή συνδυασμό με Η2) δηλ. ζιρτέκ, κλαριτίν, μιζολέν, ζαντάκ, αέριους κλπ ό,τι ανακουφίζει τον καθένα. Σιγά σιγά καθώς βλέπουμε ότι καθαρίζουμε δοκιμάζουμε να αρχίσουμε τη μείωση να δούμε πώς θα πάμε. Πάμε να καθαρίσουμε τον οργανισμό, αυτό δεν γίνεται από τη μια μέρα στην άλλη, ειδικά αν επί σειρά ετών τρώγαμε σαβούρες.
Η δίαιτα είναι δοκιμασμένη με επιτυχή αποτελέσματα σε εμένα, που η κνίδωση μου είναι χρονία ιδιοπαθής κνίδωση εκ πιέσεως. Πιστεύω ότι μπορεί να βοηθήσει κι άλλες μορφές χρονίας κνίδωσης, χωρίς όμως να είμαι σίγουρη γι'αυτό. Πιθανότατα να μπορεί να βοηθήσει και σε άλλες ασθένειες.
Δεν έχει κανείς να χάσει να τη δοκιμάσει. Στην ουσία πρόκειται για την υγιεινή διατροφή που ακούμε συνέχεια ότι πρέπει ν'ακολουθούμε, με κάποιες διαφοροποιήσεις π.χ πλήρη απαγόρευση της ζάχαρης.
Η διατροφή δεν είναι συμπτωματικό φάρμακο. Αυτό κάνει άλλη δουλειά. Η διατροφή έχει σκοπό να καθαρίσει τον οργανισμό, όσο γίνεται ώστε κάποια στιγμή να μη χρειάζεται το φάρμακο.
Αυτό ισχύει για όλες τις παθήσεις ακόμη και τις πιο σοβαρές π.χ τα εμφράγματα. Μαζί με τις εγχειρήσεις και τα φάρμακα, οι γιατροί συστήνουν στους καρδιοπαθείς ειδική δίαιτα, άσκηση και ηρεμία για να καθαρίσει και να δυναμώσει όσο το δυνατόν περισσότερο ο οργανισμός. Το καλύτερο βέβαια θα ήταν να γίνονταν αυτά από πολύ νωρίτερα, ώστε να μην είχε γίνει καν η βλάβη, που στην περίπτωση αυτή επιπλέον δεν είναι και αναστρέψιμη.
Τουλάχιστον η κνίδωση είναι αναστρέψιμη και -ουδέν κακόν αμιγές καλού- σου κρούει τον κώδωνα του κινδύνου ότι κάτι δεν πάει καλά στο σώμα σου και να το φτιάξεις πριν η βλάβη αρχίσει να εξαπλώνεται και σε άλλα συστήματα του οργανισμού.

Ξεκινάμε λοιπόν να καθαρίζουμε τον οργανισμό από τους μύκητες και τις τοξίνες και παράλληλα να τον γεμίζουμε με χρήσιμα και απαραίτητα:
α. Ακολουθούμε τη δίαιτα. Έτσι πετυχαίνουμε τα εξής:
-Στερώντας το μύκητα από την τροφή του  δηλ. τη ζάχαρη, τα άσπρα άλευρα κλπ τον οδηγούμε σε εξάντληση και λιμοκτονία. Παράλληλα, με μυκητοκτόνα τρόφιμα όπως το σκόρδο, του δίνουμε τη χαριστική βολή.
-Τρώγοντας τρόφιμα όπως το ζωντανό γιαούρτι, εμπλουτίζουμε κυρίως το έντερο με ωφέλιμους μικροοργανισμούς οι οποίοι εξαπλώνονται, ωφελούν αφενός και αφετέρου εμποδίζουν την εξάπλωση του μύκητα.
-Τρώγοντας τρόφιμα όπως τα λαχανικά, δίνουμε στον οργανισμό μας όλα όσα του είναι απαραίτητα για να καταπολεμά κάθε εισβολέα είτε αυτός είναι μύκητας, είτε κάποιο μικρόβιο. Τον γεμίζουμε δηλαδή βιταμίνες, μεταλλικά στοιχεία, αντιοξειδωτικά κλπ.
β. Επισκεπτόμαστε τακτικά την τουαλέτα (για να φεύγουν τ΄ άχρηστα. Όσο μένουν μέσα τα άχρηστα υπολείμματα παράγουν  και νέες τοξίνες.)
γ.Κάνουμε άσκηση και ευχάριστες δραστηριότητες. Σ'αυτά (όσον αφορά την επίδρασή τους στην κνίδωση- γενικά όλοι ξέρουμε πόσο ωφελούν) θ'αναφερθώ σε άλλες αναρτήσεις.

9 σχόλια:

  1. Καλησπέρα..έχω μια ερώτηση..έχετε μήπως βιώσει ανεπιθύμητες επιπτώσεις /παρενέργειες απο την χρήση xozal?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το ξοζαλ δεν υπήρχε τότε. Η ουσία του είναι η λεβοσετιριζίνη. Εγώ έπαιρνα ζιρτέκ με την ουσία σετιριζίνη (παρόμοια). Τον πρώτο καιρό φέρνει νύστα, στην αρχή αφόρητη , αλλά μετά από κάποιο καιρό συνηθίζεις. Κάποια στιγμή αντικατέστησα το βραδινό ζιρτέκ με μιζολέν (μιζολαστίνη), το οποίο έφερνε επίσης τρομερή νύστα, αλλά επειδή το έπαιρνα βράδυ και μετά κοιμόμουν δεν με ένοιαζε. Άλλες παρενέργειες δεν είχα δει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι η κοπελα που είχα γράψει και την προηγούμενη φορά (20 χρόνων φοιτήτρια ) απλα γράφω απο κινητό και μου εμφανίζει κάθε φορά διαφορετικό λογαριασμό. Εμένα μου είπε η αλλεργιολογος να παίρνω το ξοζαλ κάθε βράδυ . στην αρχή μου φάνηκε υπερβολή είναι η αλήθεια γιατί όταν το έπαιρνα μια φορά μου κρατουσε για δυο μέρες χωρίς εμφάνιση κνησμού κτλπ. Επειδή όμως αυτές τις μέρες έβγαινα εξω με παρέες και τρωγαμε και δεν ήθελα έτσι ξαφνικά να οριστεί το χείλος μου και να γίνω ρεζίλι το πήρα το χαπι κάθε μερα. μέχρι που χθες το βράδυ δεν μπορουσα με τίποτα να κοιμηθώ και υπέφερα από εφίδρωση . και δν μπορουσα να καταλάβω γιατί εφόσον μέσα στο σπίτι είχε κρύο και εγώ είχα σκάσει. Τελικά κοιμηθηκα με τρομερή δυσκολία στις 5 το πρωι χωρίς κανένα πάπλωμα να με σκεπάζει και ξυπνησα στις 8 ιδρωμενη. Να σημειωθει οτι το προηγούμενο βράδυ δεν είχα κοιμηθεί αρκετα και ήμουν πτώμα , οπότε ηταν περίεργο οτι δεν μπορουσα να κοιμηθώ. Εψαξα λίγο και είδα οτι το ξοζαλ έχει κάποιες τέτοιες επιπτώσεις σε 1 στους 100. Και σκέφτομαι καλά τώρα εγώ βρέθηκα να είμαι ο ένας στους 100 !! Αποφάσισα να το κόψω το ξοζαλ όπως καιννα εχει

      Διαγραφή
    2. Συγνώμη που γράφω τόσο πολύ αλλά πραγματικα σε κάποιον θέλω να τα πω και που να καταλαβαίνει..εγω σπούδαζω στην Λήμνο οπου εκεί το νερό βρησης δεν πίνεται ουτε χρησιμοποιειται για το μαγειρεμα. Έχω ακούσει οτι έχει μέσα κάτι βακτήρια αλλά δεν είμαι σίγουρη
      Με την παρέα μου εκεί πηγαίναμε αρκετά συχνα εξω και τρωγαμε καο τα εστιατόρια εκεί μας διναμε να πιούμε νερό βρησης και πιθανως τα μακαρόνια πχ μπορεί να τα βραζανε με αυτό το νερό. Καο αναρωτιέμαι τώρα εγώ , αν αυτό μπορεί να συνδεθεί με τον μύκητα ??

      Διαγραφή
    3. Mην σταματήσεις το αντισταμινικό απότομα. Απλώς αλλαξέ το. Υπάρχουν δεκάδες αντισταμινικά. Αν και δεν είναι σίγουρο ότι η εφίδρωση προήλθε απ' αυτό, μπορεί και να ήταν κάποια παροδική ίωση ή κάτι ορμονικό. Εν πάση περιπτώσει αλλαξέ το. Το χάλια νερό βρύσης δεν έχει σχέση με την κνίδωση αλλά με γαστρεντερίτιδες κλπ. Παθογόνοι μικροοργανισμοί σκοτώνονται με το μαγείρεμα. Για να πιεις, πίνε εμφιαλωμένο. Κι εγώ στην Αθήνα εμφιαλωμένο πίνω γιατί της βρύσης μυρίζει χλώριο και δεν αντέχω τη μυρωδιά. Για να πλύνεις φρούτα και λαχανικά που τρώγονται ωμά, ρώτα οι ντόπιοι εκεί τι κάνουν, τα πλένουν με νερό βρύσης;

      Διαγραφή
    4. Οι ντόπιοι μου ειπαν χρησιμοποιουν το νερό για τα πάντα εκτός απο να το πιούνε και να μαγειρέψουν ! Επέτρεψα στο νησί και αυτές τις μέρες ακολουθώ την διατροφή που είναι αναρτημένη στο μπλογκ και η κνίδωση έχει μειωθεί σε τρομερό βαθμο !! Δν θέλω να ενθουσιάζομαι γιατί μπορεί απλα να αρχίσει Παλι να αυξάνεται αλλά είμαι πολύ χαρούμενη που δν είναι αυτό το ανυπόφορο ξύσιμο

      Διαγραφή
    5. Ok, κι εσύ θα κάνεις ό,τι κι αυτοί, ούτε θα πίνεις ούτε θα μαγειρεύεις με το νερό της βρύσης, όχι για την κνίδωση, για άλλες ασθένειες π.χ μάλλον θα είναι γεμάτο άλατα το νερό οπότε γεμίζει το σώμα άλατα και πέτρες κι αρχίζουν τα προβλήματα. Το ότι έχεις βελτιωθεί πολύ είναι ισχυρή ένδειξη ότι μπορεί η κνίδωση να οφείλεται σε τοξίνωση του οργανισμού. Αν πράγματι είναι έτσι, επειδή είσαι πολύ νέα πιθανότατα θα καθαρίσεις γρήγορα (άλλο να σωρεύεις τοξίνες ένα χρόνο κι άλλο δέκα χρόνια). Εγώ την πρώτη φορά που ασθένησα ήμουν στην ηλικία σου. Υπόφερα 3-4 χρόνια όντας σε βαθύ σκοτάδι για το τι έχω. Κάποια στιγμή χωρίς να κάνω τη δίαιτα (δεν την ήξερα τότε) για ν' αντιμετωπίσω μια επίμονη ουρολοίμωξη άρχισα να πίνω πολύ πολύ νερό και να καταπίνω κομματάκια σκόρδο ωμά. Με το που έφυγε η ουρολοίμωξη είχε φύγει και η κνίδωση γιατί χωρίς να το γνωρίζω τότε, με το σκόρδο και το νερό είχα αποτοξινώσει και το αίμα, ήμουν νέα και η τοξίνωση δεν ήταν μεγάλη. Εύχομαι με το καλό να καθαρίσεις, αλλά θα ξέρεις πια ότι ο οργανισμός σου έχει αυτήν την τάση και θα πρέπει πάντα να προσέχεις δηλ. να είσαι πάντα έστω χαλαρά γύρω απ' αυτή τη δίαιτα.

      Διαγραφή
    6. Χθες έφτιαξα φακες με ρυζι (τρομερό κατόρθωμα γιατί πριν απο ενα χρονο και μονο που άκουγα την λεξη φακεσ ετρεχα μακρια) Όμως δοκιμασα και έβαλα άσπρο ρύζι για να δω.αλλά έβαλα πολύ μικρή ποσοτητα. Χθες λοιπον εμφάνισα μερικά σημάδια κνίδωσης και πομφους αλλά πολύ λιγα και μικρά. Λογικά αυτό έχει να κάνει με το ασπρο ρύζι και έτσι σιγουρετηκα για να το αποφεύγω. Σήμερα κανονικά συνέχισα την διατροφή (εφτιαξα πίτσα με αλεύρι ολικής ,όλα σπιτικά υλικά χωρίς κρέας απλα με τυρί και λίγο πιπεριά ) και είμαι μια χαρά. Επίσης παρατήρησα οτι η μπανάνα ίσως συμβάλει στην χειροτέρευση την κνίδωσης και πλεον τρώω μονο πράσινα μήλα και αχλαδια. Είναι πολύ νωρίς ακόμη αλλά αν πραγματικα η κνίδωση εξαφανιστεί χάρη της διατροφής δεν θα ξέρω πως να σε ευχαριστήσω ...

      Διαγραφή
    7. Καλά, τώρα είδα το σχόλιο, γιατί ο διαχειριστής δεν με ενημερώνει πια για τα σχόλια. Μακάρι να σου έχουν πάει όλα καλά και πλέον να είσαι υγιής. Αν θεωρείς ότι η μπανάνα σε πειράζει, άστην και τη δοκιμάζεις αργότερα.

      Διαγραφή