Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

Πραγματική αιτία της χρονίας κνίδωσης

Τουλάχιστον της δικής μου.
Μέσα στο σώμα μας διαβιούν σε θαυμαστή ισορροπία διάφοροι μικροοργανισμοί, βακτήρια, μύκητες κλπ., οι οποίοι έχουν ο καθένας τη δική του χρησιμότητα και βοηθούν στη διατήρηση της υγείας μας. Για μερικούς, οι επιστήμονες έχουν βρει σε τι χρειάζονται, για μερικούς όχι ακόμη.
Αν όμως συμβεί κάτι (το οποίο συνήθως προκαλούμε εμείς) και διαταραχθεί η ισορροπία τους μέσα στον οργανισμό, αρχίζουν τα προβλήματα.
Η candida albicans είναι ένας από τους μύκητες αυτούς. Οι περισσότεροι δεν τον γνωρίζουν καν, μόνο μερικές γυναίκες που έχει τύχει να προσέξουν το όνομα του μικροοργανισμού στα αποτελέσματα των εξετάσεων που κάνουν για γυναικολογικές παθήσεις δηλ. μυκητιάσεις.
Ο μύκητας αυτός υπάρχει ούτως  ή άλλως σε κάθε οργανισμό. Όταν όμως αρχίζει να πολλαπλασιάζεται ανεξέλεγκτα και να εξαπλώνεται ταχύτατα, οδηγούμαστε σε μια κατάσταση που λέγεται καντιντίαση. Η συμβατική ιατρική δεν παραδέχεται την καντιντίαση ως αιτία της κνίδωσης.
Εμένα δεν με νοιάζει τι παραδέχεται, μιας και εγώ έγινα καλά με τη δίαιτα, μου είναι αδιάφορο τι λένε. Οι περισσότεροι γιατροί, το μόνο που τους νοιάζει είναι να συνταγογραφούν φάρμακα και να παριστάνουν τους σπουδαίους μπροστά στους ταλαίπωρους ασθενείς, τους οποίους έχουν αποτύχει να θεραπεύσουν. Υπάρχουν βέβαια και φωτεινές εξαιρέσεις που το πνεύμα του Ιπποκράτη είναι ζωνταντό μέσα τους και είναι πρόθυμοι να ακούσουν τον ασθενή και έχουν περιέργεια να δουν ''τι έκανε τέλος πάντων ρε παιδί μου αυτός και έγινε καλά; Για να δω μήπως έχει δίκιο, μήπως μπορεί να το εφαμόσει και κάποιος άλλος'' Αλλά αυτοί οι γιατροί με το ζωντανό ερευνητικό πνεύμα και την οξυδερκή παρατήρηση είναι λίγοι. Υπάρχουν αλλά είναι δυσεύρετοι. Τουλάχιστον στη χώρα μας στην οποία συνηθίζεται το μπούκωμα με φάρμακα.
Καλά κι απαραίτητα τα φάρμακα δεν λέω και χωρίς αυτά δεν παλεύεται το θέμα, αλλά δεν πρέπει να είμαστε κολλημένοι εκεί. Τα φάρμακα βοηθούν στη θεραπεία, δεν είναι από μόνα τους θεραπεία. Θεραπεία είναι να βρεις τι δεν πάει καλά μέσα στον οργανισμό και γιατί. Και για να το βρεις αυτό πρέπει να εξετάζεις τον οργανισμό συνολικά.
Η εξειδίκευση της ιατρικής είναι τόσο μεγάλη πια ώστε για κάθε μέρος του σώματος υπάρχει ξεχωριστή ιατρική ειδικότητα, για ορισμένα δε πάνω από μία ειδικότητες. Το κακό είναι ότι οι ειδικότητες δεν συνεργάζονται αναμεταξύ τους. Είναι πράγματι δύσκολο μέσα σε τόση εξειδίκευση, αλλά κάπου χάνεται ο στόχος, που είναι η θεραπεία του ασθενούς.
Στο παλιό ιστολόγιο είχα μια ανάρτηση για τον Ιπποκράτη μας, τον υπέροχο γιατρό, που θεωρείται πατέρας της ιατρικής παγκοσμίως. Σίγουρα κάποια στιγμή θα την ξανακάνω.
Έρχομαι πάλι στην κάντιντα. Γιατί να υπάρχει υπερεξάπλωση; Τελευταίες έρευνες (ανεξάρτητοι μεταξύ τους ερευνητές σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ολλανδία) έχουν δείξει ότι σε ορισμένα άτομα υπάρχει γενετική προδιάθεση. Κάποια γονίδια έχουν υποστεί μετάλλαξη έτσι ώστε  ο  οργανισμός δεν αναγνωρίζει την κάντιντα ως εισβολέα (λείπουν οι πρωτεϊνες που βοηθούν το ανοσοποιητικό να αναγνωρίσει τα κύτταρα των μυκήτων ως απειλές) κι έτσι αυτή έχει την ευκαιρία να πολλαπλασιαστεί ανεξέλεγκτα και να εξαπλωθεί, στραγγαλίζοντας ουσιαστικά τα χρήσιμα βακτήρια και μικροοργανισμούς που  κρατούν το σώμα υγιές. Επιπλέον η κάντιντα παράγει απίστευτες ποσότητες τοξίνης, τις οποίες ο οργανισμός δεν προλαβαίνει να σπάσει και να διώξει (ή δεν το προσπαθεί καν λόγω των κακών μας συνηθειών) και κατ'ανάγκην τις αποθηκεύει με άσχημα αποτελέσματα.
Πάμε  λοιπόν για μια περίληψη:
α. Στον οργανισμό υπάρχουν μικροοργανισμοί είτε χρήσιμοι είτε παθογόνοι.
β. Ένας απ' αυτούς είναι η κάντιντα, που όταν είναι σε φυσιολογική ποσότητα είναι ουδέτερος.
γ. Για κάποιους λόγους η κάντιντα πολλαπλασιάζεται ανεξέλεγκτα και εξαπλώνεται. Γίνεται παθογόνα
δ. Παίρνει τη θέση των χρήσιμων μικροοργανισμών που διατηρούν την καλή υγεία
ε. Παράγει απίστευτες ποσότητες τοξίνης, τις οποίες το σώμα αποθηκεύει
στ. Το σώμα εφανίζει διάφορες ασθένεις. Μία απ'αυτές είναι και η ΧΡΟΝΙΑ ΚΝΙΔΩΣΗ.

Το μέρος υπερεξάπλωσης και εγκατάστασης του μύκητα είναι το πεπτικό σύστημα και κυρίως το έντερο. Περαιτέρω εξαπλώνεται και στο στομάχι και δημιουργεί ενοχλήσεις στα κοντινά συστήματα. Αυτά που την πληρώνουν κυρίως είναι το γεννητικό και το ουροποιητικό, με απανωτές μυκητιάσεις και ουρολοιμώξεις, που υποτίθεται ότι τις θεραπεύεις και επανέρχονται συνέχεια, πράγμα απολύτως φυσιολογικό, αφού η αρχική αιτία παραμένει αθεράπευτη και αντιμετωπίζονται μόνο τα συμπτώματα με φαρμακευτική αγωγή. Είναι σύνηθες γυναίκες-ασθενείς με χρονία κνίδωση να παρουσιάζουν συνεχείς κολπικές μυκητιάσεις.

Πώς λειτουργεί ο μύκητας στο θέμα της κνίδωσης;
Ως εξής:
Παράγει τεράστιες ποσότητες τοξίνης. Αυτές οι τοξίνες προστίθενται σ'αυτές που ήδη έχουμε από άλλες αιτίες. Ο οργανισμός προσπαθεί να τις σπάσει, αλλά δεν μπορεί ή δεν του δίνεται η ευκαιρία. Τις αποθηκεύει λοιπόν κάπου. Διαλέγει ένα σύστημα, ανάλογα με τη γενετική του προδιάθεση και τις τοποθετεί. Στη δική μας την περίπτωση διαλέγει το δέρμα.Τις αποθηκεύει ακριβώς από κάτω.
(Καλύτερα βέβαια το δέρμα παρά την καρδιά ή άλλο εσωτερικό σύστημα. Τουλάχιστον εκεί καταλαβαίνεις αμέσως το καμπανάκι που σου χτυπάει και δεν καταλήγεις με στεφανιαία νόσο).
Μαζεύει, μαζεύει, λοιπόν εκεί ώσπου καποια στιγμή δεν χωράει πια άλλο και ξεσπάει  η κατάσταση με μορφή κνίδωσης κι εσύ αρχίζεις να τρέχεις, ενοχοποιώντας τα πεύκα, τα έλατα, τις γύρες, τη σκόνη κλπ κλπ.
Κάποια άλλη στιγμή, όπως έχω πει θα ξαναγράψω το μηχανισμό της κνίδωσης.

Πώς βοηθάω (εν αγνοία μου το μύκητα να εξαπλωθεί και τον οργανισμό μου να γεμίσει τοξίνες)
α) Τρέφω το μύκητα(τρώγοντας ακατάλληλα τρόφιμα) και τον βοηθώ να πολλαπλασιαστεί  και να παράγει τοξίνες
β) Δεν βοηθώ τον οργανισμό μου να γεμίσει ωφέλιμα βακτήρια, τρώγοντας τα κατάλληλα τρόφιμα
γ)Κουράζω τον οργανισμό μου με ακατάλληλη διατροφή και δεν τον αφήνω να σπάσει τις τοξίνες
δ)Δεν πίνω νερό και έχω και δυσκοιλιότητα, οπότε δεν υπάρχει δρόμος για να φύγουν οι τοξίνες απ' τον οργανισμό.
ε) Έχω σφραγίσματα με υδράργυρο στο στόμα μου, ο οποίος εκτός από το ότι είναι τρομερά επικίνδυνος, παράγει και τοξίνες του χειρίστου είδους
στ) Ολοκληρώνω το έργο της κακής διατροφής με άγχος, έλλειψη γυμναστικής (καθιστική ζωή), έλλειψη ύπνου, έλλειψη ευχάριστων δραστηριοτήτων, κάπνισμα. Ρίχνω έτσι το ανοσοποιητικό και δεν μπορεί να πολεμήσει τον εισβολέα.

Τι  κάνω λοιπόν για τη θεραπεία; 
Α. ΔΙΑΤΡΟΦΗ - Είναι το βασικό
Β. Αντικαθιστώ τα σφραγίσματα υδραργύρου με άσπρα
Γ. Υιοθετώ υγιεινές συνήθειες ζωής, που συνεπικουρούν τη διατροφή για τη διατήρηση της υγείας μου.

Αυτό το ιστολόγιο περιγράφει τη θεραπεία της χρονίας κνίδωσης με τη διατροφή. Βασίστηκα στις αμερικάνικες anti candida δίαιτες, οι οποίες κατά τη γνώμη μου δεν είναι εφαρμόσιμες. Έκανα λοιπόν διάφορες δοκιμές στον εαυτό μου μέσα στα χρόνια και κατέληξα στη δική  μου δίαιτα για την κνίδωση  που είναι ήπια και εφαρμόσιμη ακόμη και για χρόνια.
Απ' την άλλη ανάρτηση λοιπόν θ'αρχίσουμε την περιγραφή της δίαιτας.

47 σχόλια:

  1. καλησπερα Αννα. Ταλαιπωρουμαι απο την κνιδωση εδω και 3 χρονια και μαλιστα απο την ιδια μορφη με τη δικη σου, εκ πιεσεως. Θα ηθελα να σε ρωτησω πως μπορω να εξακριβωσω οτι ο εν λογω μυκητας οντως υπαρχει σε υπεραφθονια στο σωμα μου. Υπαρχουν ειδικες εξετασεις για τον candida;
    Συνεχισε την καλη δουλεια! Σε ευχαριστω εκ των προτερων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα
    Οι γιατροί (τουλάχιστον εδώ- γιατί στην Αμερική τα πράγματα είναι διαφορετικά) δεν παραδέχονται την κάντιντα ως αιτία της χρονίας κνίδωσης αλλά και πολλών άλλων παθήσεων. Είναι από ειρωνικοί έως ευγενικοί αλλά απορριπτικοί. Και το πιο παράξενο, δεν έχουν καμιά περιέργεια να μάθουν τι έκανε ο άλλος και θεραπεύτηκε. Γι'αυτό και δεν γίνονται τέτοιες εξετάσεις. Τώρα ίσως έχουν αρχίσει να αλλάζουν λίγο τα πράγματα, γιατί (αφού καθάρισα και δεν το ψάχνω πλέον ιατρικά το θέμα) άκουσα για κάποιους αλλεργιολόγους που δέχονται τους μύκητες ως αιτία. Αν διαβάσεις την ανάρτηση ''η πορεία προς τη θεραπεία'' θα δεις ότι συνάντησα στον Ευαγγελισμό ένα γιατρό που είχε κι αυτός κνίδωση και έκανε θεραπεία με αντιμυκητισιακά φάρμακα και ήταν πολύ καλύτερα από μένα. Αυτό ήταν ένα από τα εναύσματα για να συνδέσω τους μύκητες με την κνίδωση. Κι αυτός όμως δεν έκανε διατροφή, μόνο θεραπεία με φάρμακα.
    Στην Αμερική, απ' ότι διαβάζω στα σάιτ, από πολλούς γιατρούς διαφόρων ειδικοτήτων, γίνεται δεκτή η κάντιντα ως αιτία πολλών ασθενειών και συνιστούν διατροφική αντιμετώπιση αλλά και φάρμακα.Κάνουν δε και κάποιες εξετάσεις αίματος για να το αποδείξουν.
    Να σου πω τώρα μερικές ενδείξεις για να διαπιστώσεις αν όντως συμβαίνει υπερεξάπλωση κάντιντα:
    Συνήθως η υπερεξάπλωση μύκητα χτυπάει κι αλλού, είναι πολύ πιθανόν να συνυπάρχουν συχνές γυναικολογικές μυκητιάσεις, επαναλαμβανόμενα επεισόδια ουρολοίμωξης, συχνό τσούξιμο στα μάτια, συχνή φαγούρα στ'αυτιά
    Τώρα, υπάρχει μία γιατρός στην Αθήνα. Είναι γυναικολόγος αλλά και γιατρος διατροφικής ιατρικής. Ουσιαστικά ειδικεύεται στο να καθαρίζει τον οργανισμό από τις τοξίνες διατροφικά, ώστε να θεραπεύονται προβλήματα υπογονιμότητας που οφείλονται στην τοξίνωση του οργανισμού. Εγώ είχα πάει εκεί όχι για την κνίδωση, αφού είχα καθαρίσει, αλλά για άλλους λόγους. Έχει όμως ένα μηχάνημα, όπου βάζει μία σταγόνα αίμα που στην παίρνει από το δάχτυλο και βλέπει κατα πόσον το αίμα είναι γεμάτο τοξίνες ή όχι. Δεν μπορεί να σου πει από τι δημιουργήθηκαν οι τοξίνες, αλλά βλέπει αν υπάρχουν ή όχι. Αν θέλεις στείλε μου μήνυμα στο μέιλ για να σου δώσω τα στοιχεία της.
    Η επόμενη λύση είναι να κάνεις αυτό που έκανα εγώ. Να πεις ''θα την κάνω τη δίαιτα'' να δω πώς θα πάω, μην γνωρίζοντας αν έχω ή δεν έχω υπερεξάπλωση κάντιντα. Εξαρτάται από το πόσο απελπισμένος/η είσαι. Εγώ προσωπικά, μετά από τόσα χρόνια παρέα με την κνίδωση (που όσο πήγαινε και χειροτέρευε), ήμουν τόσο απελπισμένη που αν μου έλεγαν θα κάνεις μια δίαιτα π.χ με πέτρες ή με σκουλήκια, θα την έκανα.
    Αν την εξετάσεις, η δίαιτα είναι ουσιαστική η διατροφή που έκαναν οι παλιοί, πριν εμφανιστούν τα τυποποιημένα τρόφιμα.
    Αν το αποφασίσεις καλή επιτυχία. Αφού έχουμε την ίδια κνίδωση, είναι πολύ πιθανό να βρίσκεται εκεί η θεραπεία σου. Είναι λίγο κουραστική δίαιτα γιατί έχει πολύ μαγείρεμα, αλλά αξίζει τον κόπο. Αν σε ωφελήσει, αυτό θα φανεί πολύ γρήγορα, από τις πρώτες εβδομάδες.
    β)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα παιδιά... Πρώτα από όλα θα ήθελα να ευχαριστήσω την Άννα για την ανάρτηση αυτού του άρθρου που πραγματικά με βοήθησε να στραφώ προς μία συγκεκριμένη κατεύθυνση. Έχω κνίδωση εδώ και 11 μήνες περίπου, αλλά δεν μπορούσα να δεχτώ ότι είναι κάτι αυτοάνοσο και μπορεί να μην βρεθεί ποτέ λύση (όπως μου είπαν οι γιατροί). Από παιδί θυμάμαι πάντα είχα διάφορα θέματα με μύκητες.. Άρχισα λοιπόν να μπαίνω στη διαδικασία να ψάχνω πιο συγκεκριμένα γι' αυτούς, αφού βέβαια είχα περάσει από διάφορα στάδια παρατήρησης για το τι μπορεί να με ενοχλεί. Διαβάζοντας λοιπόν το άρθρο αποφάσισα να κάνω μία γαστροσκόπηση. Ανακαλύψαμε ότι ο οισοφάγος μου και το στομάχι μου είναι γεμάτοι μύκητες.. Η αλήθεια είναι πως κατά βάθος χάρηκα που βρέθηκε στον οργανισμό μου κάτι που δεν πάει καλά κι είναι θεραπεύσιμο. Ξεκίνησα λοιπόν τη θεραπεία μου με το FUNGUSTATIN (και κάποιο άλλο όργανο να έχει προσβληθεί από μύκητες, το φάρμακο αυτό τους καταπολεμά) και από τις πρώτες κιόλας μέρες είδα πάνω μου τη διαφορά. Τώρα δεν έχω τίποτα σχεδόν (ένα-δύο σημάδια, εκεί που ήμουν γεμάτη). Έχω ακόμα δύο βδομάδες περίπου για να ολοκλήρωσω τη θεραπεία.. Θα σας ξαναγράψω για να σας πω νεότερα... Ευχαριστώ και πάλι Άννα!!! Έυχομαι να βοήθησα κι εγώ με τη σειρά μου.. Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ευχάριστα Μαρία αυτά που γράφεις και πολύ χρήσιμα και βοηθητικά.Αυτό το σκοπό είχα για το μπλογκ, να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον με ό,τι κάνουμε και μαθαίνουμε.
      Στον καιρό μου δεν υπήρχε καν εξέταση για μύκητες σε εσωτερικά όργανα, είναι πολύ σημαντικό αυτό με τη γαστροσκόπηση.
      Πράγματι το fungustatin (ουσία φλουκοναζόλη) είναι αντιμυκητησιακό φάρμακο, το οποίο συνήθως το συνταγογραφούν για γυναικολογικές ή δερματικές μυκητιάσεις. Στην Αμερική χρησιμοποιούν κυρίως το Νystatin, που εξοντώνει ειδικά τους μύκητες του γένους Candida.
      Ωστόσο να προσέξεις το εξής: Τώρα που βρήκες ότι πιθανότατα η αιτία της κνίδωσής σου είναι η κάντιντα, μην αφήσεις τη διατροφή, έστω και χαλαρά. Αν χρησιμοποιήσεις μόνο φάρμακα και δεν κάνεις καθόλου διατροφή, πιθανότατα κάποια στιγμή να ξανακυλήσεις και τα φάρμακα να μην είναι πια τόσο δραστικά κατά των μυκήτων, γιατί κι αυτοί συνηθίζουν στα φαρμακευτικά σκευάσματα (όπως ίσως ξέρεις ότι συμβαίνει με τα αντιβιοτικά και τα μικρόβια.
      Είμαι τόσο χαρούμενη για τη θεραπεία σου. Πιστεύω ότι με μια προσεγμένη διατροφή θα πας πολύ καλά. Και με το που θ' απαλλαγείς από τους μύκητες θα δεις βελτίωση σε πολλά θέματα της υγείας σου, σωματικής και ψυχολογικής. Εύχομαι όλα να πάνε κατ' ευχήν

      Διαγραφή
  4. καλη μου γυναικα χαρη σε αυτα που διαβασα μολις πηρα θαρρος! εχω μυκητες και ουρολοιμωξεις χρονια και χρονια!! κ φυσικα παντα επεφτα με το οτιδηποτε στα αντιβιωτικα! και παρολο που ελεγα στους γιατρους καθε φορα προσοχη δεν μου λειτουργουν οι αντιβιωσεις και χειροτερευω επεμεναν σε οτι κ να ειχα καθε φορα οτι μονο η αντιβιωση βοηθα..και μετα κατεληξα στην ομοιοπαθητικη για να ηρεμησω τον οργανισμο μου απο τις αντιβιωσεις και εκεινος μου το ανεφερε πρωτη φορα οτι ισως και να εχω αυτο το προβλημα με τους μυκητες candida αλλα δεν ηξερε περισσοτερα κ εκεινος η δεν επεκταθηκε.ηξερε μονο οτι χρειαζεται ειδικη διαιτα κ να το ψαξω ειπε. λοιπον τοτε δεν το πολυεψαξα οταν ειδα τι απαγορευεται στην διατροφη...ψιλοαπελπιστηκα. τωρα ομως αρχιζω να θελω να προσπαθησω! αν ειναι να ηρεμησω απ την φαγουρα αξιζει η προσπαθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου εύχομαι να σε βοηθήσει η διατροφή. Για τις ουρολοιμώξεις έχε υπόψη τα cranberries. Περιέχουν ένα συστατικό που καθιστά τα τοιχώματα της ουροδόχου κύστης περιβάλλον ακατάλληλο για να ζήσουν μικρόβια και μύκητες. Το μόνο κακό είναι ότι εδώ δεν τα έχουμε νωπά αλλά μόνο χυμό ή αποξηραμένα, πράγμα που σημαίνει ότι έχουν ζάχαρη, μπορείς όμως να δοκιμάσεις. Και η δική μου σκέψη είναι: αν έχουν αυτή την ιδιότητα τα κράνμπερις, γιατί να μην την έχουν και άλλα είδη μούρων που φύονται και στην πατρίδα μας και μπορούμε να τα βρούμε νωπά.

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Άννα! σε βρήκα τυχαία και αισθάνομαι ευγνωμοσύνη που βρήκα κάποιον να με καταλαβαίνει. Έχω ακριβώς ότι έχεις κι εσύ... μόνο που έχω φτάσει σε ακραία σημεία να παραμορφώνεται το πρόσωπο και να κλείνει η αναπνοή μου.. Κορτιζόνη σε αυτές τις περιπτώσεις... Διατρέφομαι όσο μπορώ καλύτερα εδώ και έναν μήνα. Θα σε ενημερώσω για την πορεία μου.
    Έλενα Γεωργιάδου - Άλιμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έλενα μακάρι
    Ήδη αν κάνεις ένα μήνα διατροφή και αν η αιτία είναι εκεί, πρέπει ήδη να έχεις δει κάποια βελτίωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άννα ξεκινώντας από σένα κατάλαβα οτι έχω επιβαρύνει πολύ τον οργανισμό μου. Μέτρα συμπτώματα : Φλεγμονές και μυοσκελετικά με πόνους στο σώμα, πονοκέφαλοι, απανωτές ουρολοιμώξεις, μύκητες παλιότερα, διαρκής κόπωση, και από τον Οκτώβριο η κνίδωση. Κοινώς, του'δωσα και κατάλαβε. Έχω δουλειά μπροστά μου και την πρόσθετη δυσκολία οτι αν χρειαστώ να πιω αντιφλεγμονώδες πυροδοτείται η κνίδωση... Ένα σου λέω όμως : η ζάχαρη και το άσπρο αλεύρι κόπηκαν μαχαίρι!
    Θα σε κρατήσω ενήμερη όπως και νά'χει !

    Κάτι άλλο που θέλω να μοιραστώ εδώ, είναι πόσο με έχει ωφελήσει το λάδι καρύδας. Σαν εξωτερική χρήση , αλλά και τρώγοντας μισό κουταλάκι του γλυκού κάθε βράδυ για να βοηθήσει το πεπτικό μου σύστημα. Και αν κάποιος θέλει αποτοξίνωση άμεση και έχει χρόνο να μείνει σπίτι, αυξάνει τη δόση Χ3 και πάει συχνά τουαλέτα. Μέχρι που το συνηθίζει και το δέχεται ο οργανισμός και λειτουργεί αρμονικά. Έτυχε να μάθω τα οφέλη του από Ταϋλανδέζες όταν είχα πάει διακοπές στη χώρα τους, και θα το λέω παντού. Μπορεί όποιος θέλει να το βρει σε ασιατικό σουπερ μάρκετ και κοστίζει 2,5 ευρώ τα 250 ml. Αν νομίζεις , Άννα, οτι αξίζει τον κόπο , ψάξε εμπεριστατωμένα τα οφέλη του ώστε να το εντάξεις στις προτάσεις σου. Θα χαρώ πολύ να επιβεβαιώσω ότι η υποψία μου πως βοηθάει βγήκε σωστή...

    Και πάλι σε ευχαριστώ προσωπικά για το μπλογκ σου, ήταν σαν κάτι να έγινε και άνοιξαν τα μάτια μου. Έτρεχα απογοητευμένη στους γιατρούς απλά για να καταστείλω συμπτώματα , χωρίς να ξέρω καν την αιτία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. λοιπον..αρχισα τελη απριλιου τωρα ειναι τελη οκτωβριου αρχιζοντας την αποτοξινωτικη διατροφη εκανα οτι καλυτερο μπορουσα. δηλ λεμονονερο το πρωι μιση τουλαχιστον ωρα πριν τον καφε. κομμενο κρεας,αλευροειδη και επεξεργασμενες τροφες η κατασκευασματα που δενυπαρχουν στην φυση ως τροφη...ζαχαρη δεν εκοψα.. :( καφε οχι,ψωμι μειωσα στις 2 φετες την μερα.μακαρονια σπανια πια.αλατι ιμαλαιων πλεον.αυτα! τι αλλαξε??? εχασα 16 κιλα σε 2 μηνες χωρις διαιτα.ετρωγα την ιδια ποσοτητα τροφης με πριν αλλα δεν ειχα πια λιγουρες..και ετσι τελος με τα γλυκα κτλ. οτανηθελα γλυκο 3-4 φορες μου ετυχε εφαγα λιγο γλυκο νεραντζι, η φετες αποξηραμενο ανανα. και ημουν σουπερ οκ. παγωτο φετος καλοκαιρι μονο 1 φορα.δεν μου εκανε καν ορεξη πια. ειπαμε τελος οι λιγουρες!! το βασικοτερο. και επισης...αντιισταμινικα ξεχναω να παρω για μερες!!! μονο αμα με πιασει φαγουρα η οποια ειναι πολυ λιγη και συνηθως την αγνοω για μερες τοσο λιγη..!!και μαλιστα εχει τυχει να σταματησει οταν ηπια λεμονονερο το επομενο πρωι!! φοβερο?? επομενοι στοχοι το αλκαλικο νερο,το τσαι αψηθιας και ο κουρκουμας. και αποτοξινωση συκωτιου γιατι νιωθω οτι εχω θεμα εκει..οτιδηποτε νεωτερο θα ενημερωσω. ευχαριστω Αννα που με ενεπνευσες και μου αλλαξες την ζωη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. επισης...εβαλα το μηλοξυδο στην ζωη μου και ετρωγα ολο το καλοκαιρι γιαουρτι κανονικο με πετσα σε πηλινο αλλα πρεπει να πω οτι ειδα μεγαλυτερη διαφορα οταν επαιρνα και παιρνω ultra levure δεν ξερω γιατι λειτουργει καλυτερα.απλα αν εχω αγχος φευγει τελειως και αμεσα.αν εχω πονοκεφαλο η ειμαι πρησμενη(σπανια πια) αμεσως λειτουργει. ομως το γιαουρτι το αγαπησα και το προτιμω πλεον ως βασικη τροφη. τυρι τρωω σπανια.γαλα καθολου αλλα και απο πριν δεν επινα.εβαλα βασιλικο πολτο γνησιο ανοθευτο απο μελισσοπαραγωγο που εμπιστευομαι στην διατροφη μου και εκει ειδα τρελη διαφορα! στην ενεργεια σαν ενεση καφεινης! επαιρνα χρονια απο το φαρμακειο αλλα ποτε δεν ειχα δει τετοια αποτελεσματα. αυτα ολα δεν ειναι ισως συναφη της φαγουρας αλλα απαξ και ξεκινησεις διατροφη μετα τα βλεπεις ολα αλλιως..στο τι τρως και τι πινεις πια. βασικα νιωθω να καθαριζω απο ενα τεραστιο φορτιο μεσα μου..τι να πω. α τα αλατισμενα παντα μου προκαλουσαν φαγουρα αμα ομως αλατισω με αλατι ιμαλαιων δεν με πιανει φαγουρα! τρομερο?? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xαίρομαι πολύ Έμυ που όλα πάνε καλά για σένα και επίσης χαίρομαι που ενημερώνεις εδώ στο μπλογκ για να παίρνουν κι άλλοι θάρρος.
      Όσον αφορά το αλάτι Ιμαλαίων, πράγματι τώρα τελευταία το συνιστούν και οι γιατροί πολύ και ιδιαίτερα για τα πρηξίματα διαφόρων αιτιών (π.χ από νευρολογικά τραύματα, χημειοθεραπείες κλπ). Για το αλκαλικό νερό και την αψιθιά δεν γνωρίζω, όμως ο κουρκουμάς ξέρω ότι έχει ισχυρές αντιμυκητισιακές ιδιότητες και είναι και φτηνό μπαχαρικό. Για το μηλόξυδο να σου πω επίσης μιας και το χρησιμοποιείς ότι δεν επιτρέπει την ανάπτυξη στρεπτόκοκκου γι' αυτό κι εγώ το χρησιμοποιώ για γαργάρες στο λαιμό τώρα το φθινόπωρο και το χειμώνα (αραιωμένο με νερό ή σκέτο αν μπορεί κάποιος να το αντέξει) και τα αποτελέσματα είναι πολύ καλά. Αποτρέπει αμυγδαλίτιδες και γενικά πονόλαιμους και μάλιστα της χειρότερης μορφής που είναι η στρεπτοκοκκική. Όσον αφορά το γιαούρτι είναι αλήθεια ότι πλέον με τις θερμικές επεξεργασίες που υφίσταται κατά την παστερίωση, οι γαλακτοβάκιλλοι κλπ εξοντώνονται. Θα πρέπει να γίνει εκ νέου εμπλουτισμός με γαλακτοβάκιλλους, όμως η διαδικασία είναι μη συμφέρουσα οικονομικά για τις εταιρίες και έχουν σταματήσει. Αν θυμάσαι παλιά υπήρχαν γιαούρτια εμπλουτισμένα με μπίφιντους κλπ. αλλά τώρα έχουν σταματήσει. Ρώτησα γιατί και μου απάντησαν ότι δεν τους συμφέρει οικονομική η διαδικασία. Οπότε τα γιαούρτια πλέον δεν περιέχουν τους απαραίτητους μικροοργανσμούς και όσο πιο μακρά λήξη έχουν τόσο χειρότερα. Οπότε κι εγώ κάνω το ίδιο με σένα, παίρνω συμπλήρωμα και μάλιστα πιο ισχυρό από το ultralevure και βλέπω πολύ καλά αποτελέσματα.
      Τώρα πια κατάλαβες κι εσύ μέσα από τα παθήματα όπως και εγώ, πόση σημασία έχει η σωστή διατροφή, (γιατί συνήθως όταν δεν έχουμε κανένα πρόβλημα από το ένα μας αυτί μπαίνει και από το άλλο βγαίνει όταν ακούμε για υγιεινή διατροφή) και γνωρίζεις πια να ψάξεις μόνη σου. Το επόμενο συμπληρωματικό βήμα είναι κάποια μορφή απλής αεροβικής γυμναστικής 2-3 φορές την εβδομάδα ( με πιο εύκολο και οικονομικό, το περπάτημα ή το ελαφρύ τρέξιμο το χειμώνα και το κολύμπι στη θάλασσα το καλοκαίρι. Η σωστή διατροφή και η ήπια άσκηση, από μόνες τους, και χωρίς δική σου ψυχολογική προσπάθεια, απομακρύνουν ένα τεράστιο κομμάτι του άγχους και αφήνουν πολύ λιγότερο για να το παλέψεις μόνη σου.
      Εύχομαι όλα καλά και πλήρη αποθεραπεία. Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
  10. Καλησπερα εγώ παθαινα πολύ συχνά ουρολοιμωξεις κυστιτιδες χωρίς ποτέ ν φαίνεται μικρόβιο στο αντιβιογραμμα ....αντιβιωσεις αμέτρητες με πιο καλή τη ζιναντολ...τη θεραπεία όμως για ν μη σας τα πολυλογω τη βρήκα μόνη μου παρήγγειλα από το eBay.UK χαπακια cranberry 30 ευρώ +- τα 500 χαπακια δε θυμάμαι mg ούτε τη μαρκα έπαιρνα στην αρχή από 2 πρωί μεσημέρι βραδυ σαν θεραπεία ένα μηνα. Όποτε ένιωθα ότι πάει πάλι ν με πιάσει ελαφρύ τσούξιμο η δυσοσμα ούρα πλακωνομουν στα χαπάκια έπαιρνα κ κανένα παραπανισιο κ αυτό ήταν έχω ν το παθω χρόνια....ελπίζω ν βοηθησα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Gia sas paidia,apo Kypro.Kai go xronia knidwsi.Eimai 33 etwn.Epfanistike sta 17 .Meta apo ena xrono mou efyge kai xanaemfanistike sta 22,27,33(twra)
    Den vriskw lysi ,i moni lysi einai na zeis me auto kai kapia stigmi tha fygei alla kapote pali tha xanarthei.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα και απο μένα!Δυστυχώς εμφανίστηκε και σε μενα η κνίδωση πρώτη φορά πριν 6 χρόνια τώρα ειμαι 34 !Την πρώτη φορά ήμουν σε κάμπινγκ μόλις είχα βγει από την θάλασσα και έβγαλα καντήλες είχα κνησμό έντονο 4 μήνες δεν έδωσα μεγάλη σημασία πήγα σε ένα φαρμακείο μου έδωσε απο τι θυμάμαι κάτι αλοιφές κ εξασθένισε με τον καιρό !!Δεν πήγα σε γιατρό τότε βλακεία μ!!Λοιπόν φέτος κατα τον Ιούλιο και μόλις είχα κάνει μπάνιο στο σπίτι άρχισε ένας έντονος κνησμός άλλο πραμα ...με καντήλες μικρές που εξαπλώνοντα, μετά απο μέρες πάω στην δερματολόγο μου έδωσε αντισταμινικά και μια αλοιφη με κορτιζόνη για 7 μέρες !!Όλα καλά πήγα τις διακοπούλες μου και προς τα τέλη Αυγούστου αφού είχα τελειώσει την θεραπεία καμμια 20αρια μερες ξανα μανα ο κνησμός πιο έντονος με καντήλες μικρές κ πυκνές !Πάω σε άλλο δερματολογο και μου λεει ότι είναι ψυχολογικό κάνω θεραπεια για 3 βδομαδες μ απογορευει να τρωω ψαρια, φρουτα κ λαχανικα με σπόρια, κονσερβες κ ξηρους καρπους!! Κάνω την θεραπεία όλα καλά και όλα ωραία κατά την διάρκεια, περναει καμμια βδομαδα και ξανα τα ίδια!!Δεν μπορώ να καταλάβω την φταίει, θα ξαναπαω στον δερματολόγο, μου φαίνεται ότι πρέπει να απευθυνθώ σε αλλεργιολόγο!Αυτό που έχω παρατηρήσει όταν αρχίσει νιώθω ένα φούντωμα στις άκρες των αίτιων, με τρώει η γλώσσα μου, φούντωμα στον ουρανίσκο και λίγο στον λαιμό!!Ειλικρινά έχω αρχίσει και φοβάμαι!!Το ξέρω θα μου πείτε ότι εδώ δεν θα βρω λύση αλλά μήπως μπορείτε μου πείτε προς τα που να απευθυνθώ για αρχή;
    Συγγνώμη για το σεντόνι άλλα έχω αρχίσει κ απελπίζομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα, έχω χρόνια κνίδωση κυρίως τον χειμώνα (ισως και 20 χρόνια), και τυχαία βρήκα το ιστολόγιο σου.Είχα πάει σε αλλεργιολόγους αλλά δεν βρήκα κάτι να με βοηθήσει. Έκανα το τεστ candida και απο οτι φαίνεται είμαι γεμάτος! Έχω ξεκινήσει τη δίαιτα που περιγράφεις εδώ και 3 εβδομάδες.Ακόμη έχω τα συμπτώματα απλά τα νοιώθω κάπως σε πιο ελαφριά μορφή. Ακόμη βγάζω πομφούς όποτε αγχωθώ , τρέξω , στενά ρούχα κτλ. Θα ήθελα να σε ρωτήσω γιατί έψαξα και σε άλλα site να δω τι θα πρέπει να τρώω, άλλοι λένε οτι επιτρέπονται γαλακτοκομικά και κυρίως η φέτα, άλλοι και το γάλα χωρίς λακτόζη τι ισχύει τελικά . Επίσης να σου επισημάνω ότι εδώ και χρόνια έχω πολλά σφραγίσματα στα δόντια (12-13) τα οποία όπως διάβασα στο ιστολόγιό σου είναι ότι χειρότερο. Τι ισχύει με το ψωμί ? Χωρίς μαγιά αλλά και χωρίς προζύμι? Υπάρχουν κάποια σκευάσματα τα οποία βοηθούν τελικά στην πιο άμεση καταπολέμηση του candida? Τι ισχύει για την μαγειρική σόδα? Βοηθάει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tη δίαιτα την έχω όλη στην ανάρτηση Οκτωβρίου 2011 "Ξεκινώντας τη θεραπεία''. Αν δεν θέλεις να την ψάξεις μέσα στο σάιτ, βάλε στο ψαχτήρι anneurtica blogspot. ξεκινώντας τη θεραπεία και θα σε βγάλει κατευθείαν εκεί. Συνοπτικά σου λέω
      Γαλακτοκομικά: Γιαούρτι οπωσδήποτε και μάλιστα το κλασικό των λίγων ημερών με την πέτσα (πετάς την πέτσα και τρως το υπόλοιπο). Το γιαούρτι είναι γεμάτο (σε περίπτωση βέβαια που είναι ζωντανό) με τους μικροοργανισμούς που δεν επιτρέπουν στην κάντιντα να εξαπλωθεί
      Γάλα: Ναι, καλύτερα κατσικίσιο που είναι το πιο αγνό και το πιο συμβατό με τον ανθρώπινο οργανισμό
      τυρί; σε λογικές ποσότητες και μόνο απλά τυριά. οι αυστηρές αντικάντιντα δίαιτες απορρίπτουν το γάλα και το τυρί, αλλά αυτό δεν είναι εφικτό γιατί με κάτι πρέπει να χορτάσεις. Τρώμε λοιπόν λίγη φέτα, λίγο κασέρι ή γραβιέρα, αυτά
      Λακτόζη, αν δεν είναι κάποιος αλλεργικός στη λακτόζη, δεν υπάρχει πρόβλημα.
      Σφραγίσματα μαύρα: Έχουν μέσα υδράργυρο που είναι τοξικός και καρκινογόνος. Καλό θα ήταν ν' αντικατασταθούν από άσπρα σφραγίσματα (εγώ τα έχω αλλάξει όλα με άσπρα)
      Ψωμί καθόλου, ούτε με μαγιά ούτε με προζύμι. Μόνο ψωμί φουσκωμένο με σόδα, αν μπορείς να το φας γιατί έχει παράξενη γεύση. Αλλιώς πιτάκια χωρίς μαγιά, στην ανάρτηση ψωμί λέω πώς τα φτιάχνω, ή άμα βρεις στην υγιεινή διατροφή κάποιο ψωμί χωρίς μαγιά. Η μαγιά είναι το πρόβλημα γιατί μαγιά= μύκητες που πολλαπλασιάζονται. Αργότερα όταν καθαρίσεις λίγο ψωμί μαύρο μπαγιάτικο για να μην έχεις όρεξη να φας πολύ.
      Αυτό που σκοτώνει τον κάντιντα είναι το σκόρδο (δες το ξεκινώντας τη θεραπεία) και κάποια άλλα τρόφιμα (δες τις αναρτήσεις Οκτωβρίου 2011) Σκευάσματα που βοηθούν είναι τα προβιοτικά, δηλ. σου δίνουν μικροοργανισμούς που γεμίζουν το έντερο και δεν αφήνουν να γεμίσει ο κάντιντα (δεν τον σκοτώνουν βέβαια). Οι απόψεις για τη μαγειρική σόδα διίστανται α) ότι βοηθάει πολύ β) ότι μακροχρόνια χρήση δεν είναι καλό.

      Διαγραφή
  15. Eιναι παρηγορο να μιλας με ομοιοπαθεις Εγω προχτες ειχα μια κριση κνιδωσης και μαλιστα το βραδυ που ειναι και ιο χειροτερα γιατι σου χαλα τον υπνο Συνηθως το κρυο νερο η μια παγοκιστη πανω στο πρηξιμο με βοηθα τελικα πηρα ενα belargen[πολυ καλο αντιισταμινικο δεν φερνει υπνο]γιατι υπεφερα πολυ Τα 2-2 τλευταια χρονια εχω χειροτερεψει Θα κανω και μια εξεταση για μυκητα και θα κανω την διαιτα συστηματικα να δω τι θα γινει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι να πάνε όλα καλά. Αν είναι μύκητες περίπου σε 6 εβδομάδες με τη διατροφή θα έχεις δει διαφορά, οπότε αποφασίζεις τι θα κάνεις. Εμένα το κρύο νερό δεν με ωφελούσε αντίθετα έκανα πριν κοιμηθώ μπάνιο με πολύ ζεστό νερό. Οι πετάλες στη διάρκεια του μπάνιου απλώνονταν και όταν τελείωνα και άρχιζε το σώμα να κρυώνει μαζεύονταν, έπαιρνα και το αντισταμινικό (συνδυασμό ζιρτέκ και ζαντάκ) και κοιμόμουν καλά. Ωστόσο άλλες κνιδώσεις απ' ότι μου έχουν γράψει δεν αντέχουν καθόλου το ζεστό νερό και βάζουν κρύο ή παγοκύστη. Τώρα μου έγραψε μια φίλη για κάτι ειδικά επιθέματα που θα χρησιμοποιήσει, αλλά δεν ξέρω ακριβώς τι είναι αυτά. Αν μάθω θα ενημερώσω.

      Διαγραφή
  16. Γεια σου Άννα. Πολύ ενδιαφέρουσες οι πληροφορίες σου (παρόλο που οι περισσότερες ήταν γνωστές σε εμένα, λόγω της ενασχόλήσής μου με το θέμα.) Μπράβο και για την πρωτοβουλία σου να ξεκινήσεις το blog για κάτι τόσο σημαντικό που βασανίζει χιλιάδες ανθρώπους που ζουν οι περισσότεροι κρυφά με το πρόβλημά τους. Είμαι παθών. 44 ετών σήμερα και έχω κνίδωση από τα 30 μου. Την αντιμετώπισα οριστικά στα 31 με ομοιπαθητική. Όμως η θεραπεία σπάει ανά 1-2 χρόνια και πρέπει να ξεκινώ από την αρχή... Στην ίδια φάση ειμαι εδώ και 1 εβδομάδα. Η θεραπεία έσπασε απο έλλειψη ύπνου κούραση και στρες... Ξεκίνησα τα ομοιπαθητικά και είμαι 60-70% καλά αλλά ακόμα έχω λιγο μελλον μέχρι να απαλλαγώ...
    Έχω ακολουθησει πολύ αυστηρές δίαιτες με μικρό αποτέλεσμα. Γενικά προσέχω πολύ τι τρώω, ασχέτως κνίδωσης. Πρόσφατα διάβασα για το fasting και ότι παρατεταμένο fasting οδηγεί σε ίαση ακόμα και οριστική πολλών αυτοάνοσων νοσημάτων μεταξύ των οποίων και της κνίδωσης. Και αυτο γιατι τα λευκα αιμοσφαίρια (μέρος των οποίων ειναι και τα μαστοκύτταρα στα οποία ευθέως οφείλεται η κνίδωση) ανναγεννούνται κατά μεγάλο ποσοστό κατόπιν του fasting. (παρατεταμένη αφαγία απο 2 έως 5 ημέρες)....
    Αυτά από εμένα. Θα παρακολουθώ το blog σου εφεξής και θα προσπαθήσω να συνεισφέρω όσο μπορώ σε μεθόδους εξάλειψης αυτού του εφιάλτη... Για την ώρα προτρέπω προς την ομοιπαθητική. Για εμένα ήταν η πραγματική οριστική θεραπεία και πλήρης αποκατάσταση του προβλήματος. Βρείτε έναν σοβαρό ομοιπαθητικό (που να ειναι πτυχιούχος γιατρός!) και ξεκινείστε. Μπορεί το φάρμακο να μην βρεθεί με την πρώτη, αλλά τα φάρμακα για την κνίδωση είναι σχετικά λίγα και συγκεκριμένα. Φυσικά ξεκινείστε ούτως η άλλως μια πολύ καλή και δραστική δίαιατα βασισμένη σε υγιεινά και κατά προτίμηση ωμά προϊόντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωραία που έχεις βρει τρόπο να το αντιμετωπίζεις. Μόνο να γράψουμε ότι όποιος θέλει να κάνει ΄θεραπευτική νηστεία πρέπει αυτό να γίνεται υπό την καθοδήγηση ειδικού ιατρού ή διαιτολόγου γιατί αλλιώς μπορεί να εξαντλήσει τον οργανισμό του.

      Διαγραφή
  17. Εγω δεν ξερω τι εχω εκανα γναστικη οπως κανω καθε μερα χωρις να σταματαω ουτε μια.μερα 1το πρωι και μια το βραδυ και 4 φορες τη μερα καμψης και στα καλα καθουμενα αρχισα να νιωθω φαγουρα Πριν διο μερες ξεκινησε αυτο ασταματητη φαγουρα και οταν το ξινω αρχισει να ποναει και να με φαγουριζει συνεχεια και αν το ξυσω νιωθω πονο εσωτερικα αμα δεν ειναι κνιδωση και εχω πανω μουκοριους με πετρελαιο μπορω να τα ξεφωρτωθω? Με λενε Παναγιώτη και ειμαι 19 χρονων δεν αντεχω σας ικετευω αν οποιοσδηποτε/οπιαδηποτε μπορει να μου δωσει την λυση θα του/της ειμουν αιωνια ευγνωμων σας ευχαριστω για τον χρονο που διαθεσατε στο να διαβασετε αυτα που εγραψα και ελπιζω να βρεθει γρηγορα λυση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πρώτα απ' όλα πρέπει να πας στον αλλεργιολόγο να δεις τι θα σου πει. Από κει να ξεκινήσεις οπωσδήποτε

      Διαγραφή
  18. Η δίαιτα αυτή είναι όμως αρκετά δύσκολη για να την κάνει μια φοιτήτρια, ειδικα αν ζεις μόνη σου . Λογικά θέλει πολύ χρονο και πολύ προσοχή και αυτοέλεγχο ειδικα αν εχεις παρέα που τρωει εξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι δύσκολη, κυρίως επειδή πρέπει να μαγειρεύεις όλα σου τα φαγητά μόνη σου και να πλένεις τα λαχανικά, αυτά θέλουν πολλή ώρα. Αλλιώς το ότι τρώνε οι άλλοι έξω δεν είναι πρόβλημα, εσύ έχεις φάει σπίτι σου και έξω τσιμπάς κάτι από τα επιτρεπόμενα απλώς για την παρέα και όχι για το φαγητό αυτό καθαυτό.

      Διαγραφή
  19. θα το κάνω και εγώ αυτό να χάσω και κιλά :):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πρωτοεμφάνισα κνίδωση τον Ιανουάριο, η οποία με ταλαιπωρεί ακόμα ευτυχώς σε ήπια μορφή, χωρίς χάπια βγάζω πομφους ανα 2-3 μερες αλλα μονο κατα τη διαρκεια του ύπνου..! Κανείς δε μπορείνα εξηγήσει γιατί συμβαίνει οταν κοιμάμαι. Εχει καποιος κατι αντίστοιχο;; Μπορεί ο καντιντα να ευθύνεται κατά κάποιοτρόπο κατα τη διάρκεια του ύπνου..;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή βγαίνουν τη νύχτα που κοιμάσαι και το πρωί που ξυπνάς το δέρμα είναι καθαρό;

      Διαγραφή
  21. Μεσα στη νυχτα οταν κοιμαμαι κατα τις 2-3πμ θα εμφανιστει φαγουρα και 2-5 πομφοι σε διαφορα σημεια, παιρνω αντιισταμινικο και ολα καλα. Ολη τη μερα κανενα προβλημα μεχρι παλι την ωρα του υπνου... Και όπου κιαν κοιμηθω. Φοβαμαι να κοιμηθω! Δε καταλαβαινω τί συμβαίνει οταν κοιμομαστε....μηπως ο καντιντα πολλαπλασιαζεται περισσοτερο εκεινη την ωρα;;; Αραγε τι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είναι αλλεργία εκ πιέσεως δηλ. όπου πιέζεται το σώμα πετάει πομφό, είναι λογικό κατά τη διάρκεια της νύχτας που το σώμα έχει πιεστεί σε συγκεκριμένη θέση για πολλές ώρες να βγαίνει πετάλα. Για να δεις αν είναι τέτοια κνίδωση, μπορείς να κρεμάσεις ένα βάρος στον ώμο σου π.χ μια βαριά τσάντα για πολλή ώρα. Αν πρηστεί ο ώμος σ' εκείνο το σημείο είναι ένδειξη ( και μη σου πω απόδειξη) για κνίδωση από πίεση. Ο αλλεργιολόγος πώς χαρακτήρισε την κνίδωση;

      Διαγραφή
  22. Ακομα δε βγαλαμε ακρη, κανω εξετασεις παραλληλα. Μυστηριο προς το παρον . Εκ πιεσεως δε πιστευω γιατι οταν συμβει συμβαινει πχ στην κοιλια οταν κοιμαμαι ανασκελα, στα χερια διασπαρτα κτλ. Παντως θα τηρησω τη διατροφη γιατι κατι μου λεει οτι εχει σχεση με αυτην, κι ας ειναι το θεμα μου μονο τη νυχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mακάρι να σε ωφελήσει. Γράψε μας να μας πεις τι έγινε.

      Διαγραφή
  23. Ναι ευχαριστω πολυ. Απο σημερα ξεκινησα επισημως..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. βασικα ανακαλυψα οτι η σοδα η μαγειρικη ειναι θαυματουργη. την δοκιμασα σε ουρολοιμωξεις και μεσα σ ενα 24ωρο θεραπευομουν πληρως κ αμεσα! το ιδιο κ σε γριπες! κ ηθελα να το μοιραστω μαζι σας! υπαρχουν γιατροι που ορκιζονται οτι ειναι το απολυτο φαρμακο για τους μυκητες! κ γυναικολογος μου ειπε οτι ειναι νο1 για πλυσεις σε καντιντα. τωρα οποιος θελει ας δοκιμασει να δει αν τον βοηθαει σε κατι. προσοχη βιωματικα να πω οτι τα συμπτωματα μερικες φορες χειροτερευουν αν υπαρχει αμεση επιθεση στους μυκητες λογω τοξινων που δημιουργουνται οταν πεθαινουν... εκει δεν ξερω τι να συμβουλεψω.αν σκεφτει καποιος πανω σ αυτο κατι ας μας πει. καιτελος απ οτι εχω καταλαβει το μυστικο ειναι η διατροφη μας να ειναι αλκαλικη για να μενουμε υγιεις.(λαχανικα με λιγα λογια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, και ψωμί φουσκωμένο με σόδα είναι το μόνο φουσκωμένο ψωμί που επιτρέπεται

      Διαγραφή
  25. Γεια σας θα ήθελα να μου στείλετε το e mail για τη γυναικολόγο που βρίσκει τις τοξίνες ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στείλτε μου μήνυμα στο annakal20@gmail.com να σας δώσω το όνομά της, αλλά και να σας πω πώς λειτουργεί τώρα αυτό το ιατρείο, γιατί δεν λειτουργεί κανονικά ως γυναικολογικό ιατρείο

      Διαγραφή
  26. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πασχω απο χρονια κνιδωση,εχω κανει τεστ,δεν βρεθηκε κατι.Τα τελευταια χρονια μου ειχε φυγει σχεδον τελειως.Εκανα ομως απονευρωση και βγηκε υλικο εκτος ριζας δοντιου.Απο τοτε εντονη κνειδωση και κυριως οιδημα σε παλαμες και πελματα.Εχει κανεις παρομοια εμπειρια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aν είναι οξεία κνίδωση και οφείλεται σε κάποιο υλικό της απονεύρωσης θα κρατήσει έως έξι εβδομάδες με σταδιακή υποχώρηση. Αν είναι όμως η παλιά χρονία κνίδωση δεν νομίζω ότι έχει σχέση το οδοντιατρικό υλικό. Πάντως σ αυτό το μπλογκ κανείς δεν έχει γράψει για οδοντιατρικό υλικό και γενικά δεν έχω δει να γράφουν σχόλια άτομα με οξείες κνιδώσεις.

      Διαγραφή
  28. ΘΑ ΠΑΩ ΣΕ ΑΛΛΕΡΓΙΟΛΟΓΟ ΑΛΛΟ ΓΙΑΤΙ ΠΑΙΡΝΩ ΞΟΖΑΛ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΠΙΑΝΕΙ,ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ 5 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΝΤΩΣ,ΑΝ ΜΑΘΕΤΕ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΛΕΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλησπερα. Ειμαι 39 ετών. Εμένα η περιπέτεια μου ξεκινησε Ιουνιο του 2022 και η αληθεια ειναι πως μετα τη 3η δοση του εμβολιου. Δε ξερω αν εχει σχεση. Αρκετοι γιατροι μου ειπαν πως ειναι πιθανο. Ξεκινησε απο το δεξι χερι. Ηταν σαν μεγαλα σπυρια τα οποια αρχισαν να κοκκινιζουν, να ενωνονται και να θυμιζουν χαρτη. Φαγουρα τρομερη. Τοτε δεν ηξερα τι ειναι και εβαζα ο,τι κρεμα εβρισκα μπροστα μου ενω επαιρνα αντιισταμινικα ξοζαλ και μπιλαζ. Μετα αρχισε τα ιδια και το αριστερο χερι. Μετα απο λιγες μερες ημουν σαν καμμενη, τοσο κοκκινα τα χερια μου και τοσο μεγαλη επιφανεια που καλυπτε η κοκκινιλα. Μετα πηγε στο στηθος. Παω επειγοντα. Αλλεργια πρεπει να ειναι ειπαν και οτι ειναι επιφανειακο. Μου εγραψαν μεντρολ 32mg για 5 και εφυγα. Την επομενη μερα ημουν καλυτερα. Οταν τελειωσε η κορτιζονη αρχισαν τα ιδια. Γεμισαν τα ποδια μου, τα χερια μου σε αλλα σημεια. Περασαν μερες, δεν ησυχαζα. Οι κορτιζονουχες αλοιφες με εκαναν χειροτερα, μονο το κρυο νερο με ανακουφιζε. Και η ενεση κορτιζονης δεν εκανε τιποτα. Παω σε αλλεργιολογο. Μου ειπε οτι μπορει να ειναι λυκος αφου παιρνω κορτιζονη και δε με πιανει. Βγηκα απ το ιατρειο και εβαλα τα κλαματα. Εξετασεις αιματος. Καθαρη απο αυτοανοσα. Τα λευκα λιγο ανεβασμενα. Το ζαχαρο τσιμπημενο. Δε φαινοταν ομως κατι παραξενο στις εξετασεις. Κανω βιοψια. Δερματιτιδα εξ επαφης. Ο αλλεργιολογος ειπε πως αποκλειεται. Πηγα εκει που μου εκαναν τη βιοψια και ρωτησα αν μπορει το αποτελεσμα να βγηκε λαθος. Αποκλειεται μου ειπαν. Ξανα στον αλλεργιολογο. Ποσα κιλα εισαι; Τοσα. Πριν σου εδιναν μικρη δοση κορτιζονης για τα κιλα σου. Ξεκινα με 32 mg για λιγες μερες, μετα 16, μετα 8, μετα πιο λιγο και ζιρτεκ πρωι βαρδυ. Κρεμες μη βαζεις. Το εκανα. Καθαρισα και για 7 μηνες ημουν καθαρη. μεχρι το Μαρτιο του 23. Ξεκινησα να βγαζω στα ποδια. Ξεκινησα αντιισταμινικα, αλοιφη με κορτιζονη και μια αλοιφη ομοιοπαθητικη. Και πολυ παγωμενο νερο. Καθαρισα για λιγο. Μετα απο ενα μηνα γεμισαν ποδια και χερια και δε λενε να φυγουν. Φοβαμαι οτι θα αναγκαστω να παρω παλι κορτιζονη και δε θελω... Τη πρωτη φορα που ξεκινησε αυτο θυμαμαι οτι ειχα μυκητες, και τους ειχα απο Φεβρουαριο και μια γυναικολογος μου εδωσε θεραπεια μονο για 7 μερες, χαπια και μια ενυδατικη. Δεν εγινα καλα. Κανεις δε μου μιλησε για διατροφη , παρα μονη ενας της εναλλακτικης ιατρικης ο οποιος μου ειπε κοψε να τρως σαβουρες. Αλλα τοτε ειχα καθαρισει και δεν εδωσα σημασια. Και να που βρηκα αυτο το μπλογκ. Η ομοιοπαθητικος που με ειδε ειπε δερματιτιδα και κνιδωση εχεις. Επισης οταν ξεκινησε και τη πρωτη φορα και τωρα, ειχα αρρωστημενο αγχος και χαλια υπνο, επισης δουλευω ατελειωτες ωρες. Δυστυχως δε μπορω να μη ξυνομαι μιας και δε μπορω να τρεχω συνεχεια στη βρυση... Καμια φορα με ανακουφιζει η cerave lait hydratant. Μου φαινεται οτι οντως πρεπει να κοψω τη σαβουρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Όσον αφορά το εμβόλιο, μια λογική εξήγηση θα ήταν, ό,τι εφόσον υπερενεργοποιεί το ανοσοποιητικό, εμφανίζονται ασθένειες που υποκρύπτονται και θα φανερώνονταν αργότερα ή και καθόλου. Δεν μπορώ να γνωρίζω βέβαια, αλλά έχω αυτή τη γνώμη. Ευτυχώς η κνίδωση δεν είναι κάτι απειλητικό για τη ζωή, μόνο εξαιρετικά ενοχλητικό όσο συμβαίνει, γιατί οπωσδήποτε μα έτσι, μα αλλιώς κάποια στιγμή συν Θεώ περνάει.
    Η εικόνα των εξανθημάτων που περιγράφεις είναι κλασσική της χρονίας κνίδωσης. Η οξεία κάνει μπαμ, γεμίζεις παντού ακόμη και σε λεπτά. Τη μια μέρα εδώ, την άλλά από κει, ενώ φεύγουν τα πρώτα, και γενικά είσαι σαν χάρτης τριών φάσεων (εξανθήματα που μόλις βγαίνουν, εξανθήματα στο ζενίθ τους και εξανθήματα που σιγά σιγά φεύγουν, άλλης φαγούρας, χρώματος και εξάπλωσης το κάθε είδος) είναι κλασσική εικόνα χρονίας κνίδωσης. Για να δεις αν είναι δερματικό ή όχι θα κάνεις το εξής τεστ: Πάρε μια πετάλα, στο πόδι καλύτερα, για να χρησιμοποιείς και τα δύο χέρια, και τέντωσε το καθαρό δέρμα στα πλάγια της. Αν παραμείνει, είναι δερματικό, αν τη δεις να εξαφανίζεται όσο είναι τραβηγμένη, δεν είναι δερματικό, αλλά είναι τα αγγεία από κάτω που έχουν διασταλεί κι έχουν ανοίξει. Αν είναι τα αγγεία, οι αντισταμινικές αλοιφές δεν κάνουν σπουδαία πράγματα, αν είναι το δέρμα, βοηθάνε. Σε αυτό το μπλογκ έχουμε την κνίδωση που είναι στα αγγεία. Δερματίτιδα εξ επαφής είναι να έχει πέσει πάνω σου π.χ κάποιο σαπούνι, απορρυπαντικό και εν πάση περιπτώσει δεν μπορεί να κρατάει ένα χρόνο η δερματίτιδα εξ επαφής. Θα είχες καταλάβει τι έβαλες πάνω σου. Εν πάση περιπτώσει έκανες και βιοψία και ακόμη δεν σου έχουν χαρακτηρίσει την κνίδωση. Άσε που έμπλεξες και με την κορτιζόνη. Πρέπει πρώτα να χαρακτηριστεί η κνίδωσή σου. Έχεις πολλές ενδείξεις για χρονία κνίδωση με αιτία τους μύκητες, αλλά η ανακούφιση με παγωμένο νερό με μπερδεύει, γιατί παραπέμπει σε χρονία κνίδωση από θερμότητα (χολινεργική). Η χολινεργική όμως έχει άλλη εμφάνιση από την κνίδωση αυτού του μπλογκ. Μπες λίγο στο ίντερνετ να δεις πώς είναι οι πετάλες στη μία και πώς στην άλλη και ανάλογα αν είσαι εδώ (οπότε θα συνυπάρχει δερμογραφισμός και πετάλες σε περίπτωση που σηκώνεις βάρη ή ασκείς πίεση στο σώμα π.χ κατά τη διάρκεια του ύπνου), ξεκινάς με τη δίαιτα. Αν είσαι στη χολινεργική, θα σου στείλω ένα βιντεάκι. Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλησπερα. Οταν τεντωνω το δερμα ασπριζει, ειναι καθαρο. Επισης εχω δερμογραφισμο. Θα ξεκινησω γιατι δεν υποφερεται αλλο. Επισης εχω παρατηρησει οτι οσο τα ξυνω μεγαλωνουν αλλα και ματωνουν γιατι ξυνομαι εντονα :( οσοι δερματολογοι με ειδαν μου ειπαν με την πρωτη δερματιτιδα. Ελα ομως που ο,τι μου εδωσαν δε λςιτουργησε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. E, πώς είναι δερματίτιδα, αφού το δέρμα είναι καθαρό. Ίσως τους μπέρδεψαν οι τραυματισμοί απ το ξύσιμο. Για να τεντώσουν ένα τσίμπημα από κουνούπι ή μια γρατζουνιά πάνω στο δέρμα, φεύγει; Δεν φεύγει. Άμα είναι από κάτω είναι το αίμα στ αγγεία. Διάβασε την ανάρτηση Δεκεμβρίου 2011 Δυο λόγια για το μηχανισμό της κνίδωσης, αν θες να καταλάβεις ακριβώς το φαινόμενο και τι είναι οι πετάλες που βλέπεις. Έχεις ενδείξεις να είναι τοξίνωση στο αίμα. Καλή επιτυχία με τη δίαιτα!

      Διαγραφή