Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα, 28 Νοεμβρίου 2011

Πράσινα λαχανικά- ΜΠΡΟΚΟΛΟ

Σούπερ αντιοξειδωτική τροφή. Εάν δεν σας αρέσει και πολύ η γεύση του, βάλτε του λαδολέμονο. Έτσι γίνεται πολύ πιο νόστιμο και τοπ αντιμυκητισιακό τρόφιμο.
Θέλει καλό πλύσιμο να φύγουν τα χώματα, σαλιγκαράκια κλπ (η ύπαρξη σαλιγκαρακίων και λοιπών ζουζουνοειδών στα λαχανικά αποδεικνύει ότι είναι ασφαλή για κατανάλωση- αφού δεν ψόφησαν αυτά, μπορούμε να τα φάμε άφοβα). Μετά σύντομο βράσιμο σε λίγο νερό ή ακόμη καλύτερα στον ατμομάγειρα ή στην ειδική κατσαρόλα που μαγειρεύει τα λαχανικά σε ατμό γιατί έτσι διατηρεί  πολύ καλύτερα τα συστατικά του. Είναι έτοιμο όταν τρυπιέται το κοτσάνι του  με το πηρούνι.
Σημειώνω ότι το μπρόκολο και τα υπόλοιπα σταυρανθή δεν πρέπει να τα καταναλώνουμε μαζί με ψάρι γιατί δεν αφήνουν τα πολύτιμα συστατικά του ψαριού ν'απορροφηθούν από τον οργανισμό. Περισσότερα θα γράψω στην ανάρτηση για τους συνδυασμούς τροφίμων.
Το μπρόκολο και τα συγγενικά του είδη (λάχανο, κουνουπίδι κλπ)  περιέχουν ουσίες που αντιδρούν στην καταστροφή των κυττάρων από ασθένειες φθοράς και είναι εξαιρετικό προστατευτικό  κυρίως για το έντερο.
Το μπρόκολο βοηθά στα δερματικά προβλήματα, στην αναιμία και στη χρονία κόπωση. Καταπολεμά το στρες και είναι ευεργετικό για όσες προγραμματίζουν εγκυμοσύνη.
Περιέχει διπλάσια ποσότητα βιταμίνης C από το πορτοκάλι και τόσο ασβέστιο  όσο και το πλήρες γάλα.
Υπάρχουν διάφορες συνταγές για να μαγειρέψουμε το μπρόκολο. Ωστόσο το καλύτερο είναι να το τρώμε σαλάτα, τουλάχιστον δυο φορές την εβδομάδα το χειμώνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου