Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

Διάρκεια δίαιτας

Η αμερικάνικη αντι κάντιντα δίαιτα έχει 3 στάδια:
1ο: Αυστηρή δίαιτα για αποτοξίνωση (όχι φρούτα, όχι γαλακτοκομικά, όχι σιτάρι κλπ) για 2-3 εβδομάδες
2ο: Σταδιακή εισαγωγή τροφών όπως τα φρούτα σε μικρές ποσότητες. Το στάδιο διαρκεί περίπου 1 μήνα
3ο: Σταδιακή εισαγωγή και των περισσοτέρων από τις υπόλοιπες τροφές. Δημιουργία ενος διαιτολογίου που ακολουθείται συνεχώς.

Οι ενστάσεις μου επί του θέματος είναι οι εξής:
-Πώς μπορεί ένας με εικοσαετή κνίδωση και ένας που τώρα την έπαθε, ένας επιβαρυμένος οργανισμός 40-50 ετών και ένας νέος οργανισμός 20 ετών να κάνουν τα ίδια στάδια δίαιτας;
-Το πρώτο στάδιο θεωρώ ότι ούτε για μία εβδομάδα δεν μπορεί να το ακολουθήσει κάποιος, εκτός αν του αρέσει παρα πολύ το κρέας με λαχανικά, γιατί αυτό μόνο ουσιαστικά επιτρέπεται.

Εγώ ξεκίνησα την προσαρμοσμένη μου δίαιτα μήνα Σεπτέμβριο. Φεβρουάριο είδα τις τελευταίες πετάλες. Άρχισα να κόβω σταδιακά τα χάπια (μισό, μισό, τέταρτο, τέταρτο) και να μην ξαναεμφανίζονται πετάλες. Έκοψα το τελευταίο κομμάτι χαπιού τον επόμενο Σεπτέμβριο. Ήμουν πλέον καθαρή. Συνέχισα να ακολουθώ τη δίαιτα για ενάμισυ χρόνο, όπου και παρέμενα καθαρή. Κατόπιν εγκατέλειψα τελείως τη δίαιτα και σε ένα χρόνο ξαναεμφανίστηκε η κνίδωση. Άρχισα πάλι τη δίαιτα πιο χαλαρά και ξανακαθάρισα. Μέχρι σήμερα δεν με έχει ξαναενοχλήσει.
Τώρα πια ακολουθώ τη δίαιτα χαλαρά δηλ. τρώω λίγο μαύρο ψωμί κάθε μέρα, κάποιο γλυκό όταν πηγαίνω επίσκεψη, άσπρα άλευρα σε κάποιο ξένο σπίτι ή εστιατόριο, πίνω λίγο κρασί που και που και διατηρούμαι καθαρή, αν και έχω κόψει το ωμό σκόρδο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου